لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۰۷

غوغای تیم فوتبال زنان برزیل


برزيل با شش امتياز و تفاضل گل۱۲ + پيشاهنگ مرحله پايانی است .
برزيل با شش امتياز و تفاضل گل۱۲ + پيشاهنگ مرحله پايانی است .
تيم فوتبال زنان برزيل ۰-۶ پاراگوئه را درهم شکست تا به مسابقه های جام جهانی سال آينده فيفا در چين راه يابد . آنان همچنين گامی ديگر به قهرمانی آمريکای جنوبی برای پنجمين بار پياپی نزديک شدند .

به گزارش سايت فيفا، کريستيانه روزيرا با چهار گل، دانی يلاآلوز و رناتا کاستا هر يک با يک گل، ستاره های برزيل در اين رويارويی يک طرفه بودند.

در مسابقه های ديگر، تيم فوتبال زنان آرژانتين بعد از پيروزی ۰-۲ بر رقيب اصلی اش اروگوئه، به سوی کسب سهميه دوم آمريکای جنوبی در چين ۲۰۰۷ گام بلند ديگری برداشت.

ماريزا خرز و لودميلا مانيکلر برای تيم ملقب به آلبيسلسته گل زدند. پاراگوئه هنوز بخت اندکی برای راهيابی به چين دارد، اما اروگوئه ديگر در کورس صعود نيست.

برزيل با شش امتياز و تفاضل گل۱۲ + پيشاهنگ مرحله پايانی است . آرژاتين چهار امتياز ( ۲ + ) ، پاراگوئه يک امتياز ( ۶ - ) و اروگوئه بدون امتياز ( ۸ - ) در رده های بعدی هستند.

با اين نتاج ، خورخه بارسه لوس سرمربی برزيلی، که همچنين تيم زير ۲۰ سال برزيل را در سال ۲۰۰۶ به مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان فيفا برای دختران زير۲۰ سال در روسيه رساند، اکنون در اوج به سر می برد.

برزيل به رهبری اين مربی حرفه ای هر شش مسابقه خود در اين رقابت ها را با پيروزی به پايان رسانده و تاکنون ۳۰ گل به ثمر رسانده و تنها دو گل خورده است.

در دور آخر اين مسابقه ها که يکشنبه انجام می شود، برزيل با آرژانتين رو به رو می شود و پاراگوئه به پيکار اروگوئه می رود.
XS
SM
MD
LG