لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۳۶

خبرگزاری قوه قضاییه: هفت بازیگر معروف سینما در یک پارتی شبانه دستگیر شدند


عکس تزئینی است.- دستگیرشدگان در یکی از پارتی‌های تهران.
عکس تزئینی است.- دستگیرشدگان در یکی از پارتی‌های تهران.

خبرگزاری «میزان» وابسته به قوه قضائیه از بازداشت «هفت بازیگر معروف سینما» در یک «پارتی شبانه» در شمال تهران خبر داد.

این خبرگزاری روز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داد که این هفت بازیگر شب جمعه هفته گذشته در باغی در منطقه سعادت‌آباد بازداشت شده‌اند.

این «منبع آگاه» که نامش فاش نشده٬ همچنین از کشف ۸۰ بطری نوشیدنی الکلی در این «پارتی شبانه» خبر داده است. خبرگزاری میزان به نام افراد بازداشت شده اشاره نکرده است.

بازداشت این افراد در شرایطی صورت گرفته که زندگی خصوصی هنرمندان و ورزشکاران در ایران در ماه‌های اخیر با برخی حاشیه‌ها و شایعه‌ها همراه شده است.

مرگ مهرداد اولادی٬ بازیکن سر‌شناس فوتبال و انتشار برخی گزارش‌های تایید نشده درباره علت مرگ وی٬ دامنه شایعات درباره زندگی خصوصی ورزشکاران و هنرمندان در ایران را گسترش داده است.

پنجم اردیبهشت ماه امسال نیز عباس جعفری دولت‌آبادی٬ دادستان تهران از مرگ یک ورزشکار در ایران به خاطر استفاده از نوشیدنی‌های الکلی اظهار تاسف کرده بود.

آقای دولت‌آبادی گفته بود که «به وزارت ورزش در مورد جرم مشروب‌خواری برخی تذکر می‌دهیم که متاسفانه اخیراً برخی حوادث و حتی فوت را در پی داشته است».

زندگی خصوصی بازیگران و ورزشکاران در ایران هم‌چون بسیاری دیگر از کشور‌ها مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی است که با نظارت‌های پلیس و نهاد‌های امنیتی این حساسیت دو چندان شده است.

در ایران سال‌هاست که گزارش‌های متعددی از بازداشت بازیگران و ورزشکاران در مهمانی‌ها و جشن‌های خصوصی منتشر می‌شود.

سال گذشته نیز سوشا مکانی٬ دروازه‌بان تیم پرسپولیس تهران به دنبال انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی برای مدتی بازداشت شد.

حساسیت نهاد‌های امنیتی به رفتار بازیگران و ورزشکاران در ایران در پی حضور بسیاری از آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از گذشته شده و دامنه برخورد با آن‌ها نیز افزایش یافته است.

XS
SM
MD
LG