لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۳۰

از زبان ناظران و تحلیلگران


یکی از اعضای ستاد «موج سوم» از حامیان میر حسین موسوی، پس از حمله گروهی از افراد ناشناس به این ستاد چنین می‌گوید:
بشنوید

پگاه آهنگرانی، هنرپیشه جوان سینمای ایران
که برای رای دادن به حسینیه ارشاد یکی از مراکز اصلی رای گیری رفته است، از حال و هوای امروز در این حوزه رای گیری می گوید:
بشنوید

همزمان با رای گیری در ایران، حوزه های انتخاباتی در سفارتخانه ها، کنسولگری ها، و نمایندگی های ایران در بسیاری از نقاط جهان نیز آغاز شده است.
سام هدا خبرنگار رادیوفردا در دبی، درباره شرایط صندوق ها در این مرکز بزرگ تجمع ایرانیان می گوید:
بشنوید

رقابت‌های انتخاباتی این دوره از رای گیری های ریاست جمهوری فرصتی را فراهم کرد که در آن خواست ها و مطالبات اقلیت های جامعه ایران طرح بشود و پیش روی نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد. اقلیت های قومی، زبانی و مذهبی ایران، هر کدام با خواست ها و اولویت هایی به پای صندوق های رای می روند.
موریس معتمد نماینده یهودیان ایرانی در دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی درباره مشاهدات خود در حوزه های رای گیری می گوید:
بشنوید

با باز شدن حوزه های اخذ رای، نمایندگان و حامیان کاندیداهای مختلف ریاست جمهوری نیز برای دادن رای به پای صندوق ها رفته اند.
امیر رشیدی از ستاد شهروند آزاد که در این دوره، به حمایت از مهدی کروبی پرداخته بود، مشاهدات خود را چنین توصیف می کند:
بشنوید

سراج‌الدین میردامادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی در تهران از مشاهدات خود در ساعات اولیه انتخابات می‌گوید:
بشنوید

کیوان صمیمی بهبهانی، مدیر مسئول ماهنامه توقیف شده « نامه» در تهران، از مشاهدات خود در حوزه های رای گیری می گوید:
بشنوید

محمد عطریان‌فر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و از هوادارن میر حسین موسوی از دیده هایش می‌گوید:
بشنوید

در حالی که انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران و دیگر نقاط جهان که ایرانیان زندگی می کنند جریان دارد علی معلم، مدیر مسئول دنیای تصویر و مشاور هنری مهدی کروبی، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دهم که با شعار تغییر برای ایران در این انتخابات شرکت کرده است، از مشاهدات خود سخن گفته است:
بشنوید

محمدرضا زهدی، مدیر مسئول روزنامه توقیف شده «آریا»، از حضور گسترده مردم در شعبه های رای گیری و تاثیر آن بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری می گوید:
بشنوید

همه ستادهای انتخاباتی نامزدها پس از هفته ها تلاش با هیجان در انتظار نتیجه تلاش های خود هستند. غلامحسین کرباسچی، شهردار پیشین تهران و از چهره های شاخص ستاد مهدی کروبی، تحلیلش را از انتخابات روز جمعه می‌گوید:
بشنوید

ناهید خیرابی، روزنامه نگار در تهران، از حضور مردم در خیابان ها می‌گوید و روند انتخابات ریاست جمهوری در روزهای اخیر را بررسی می‌کند:
بشنوید

جلال خوش چهره، نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی و استاد اقتصاد دانشگاه تهران، مشاهدات خود را بیان می کند:
بشنوید

نظام الدین قهاری عضو شورای مرکزی جنبش انقلابی مردم ایران (جاما) که در شهرک اکباتان تهران این انتخابات را دنبال کرده، چنین می گوید: (جنبش انقلابی مردم ایران از تشکل هایی است که توسط کاظم سامی وزیر بهداشت دولت موقت مهدی بازرگان اولین نخست وزیر ایران پایه گذاری شد آقای سامی پس از پایان جنگ ایران و عراق از اولین افرادی به شمار می رفت که در جریان قتل هایی که بعد ها به قتل های زنجیره ای مشهور شد به قتل رسید.)
بشنوید
  • 16x9 Image

    روزبه بوالهری

    روزبه بوالهری که فعالیت خود را به عنوان روزنامه‌نگار از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده، از اسفند سال ۱۳۸۴ به تحریریه رادیو فردا پیوست.

    او که پیش از پیوستن به رادیوفردا، در شماری از روزنامه‌های ایران نیز به عنوان دبیر سرویس بین‌الملل فعالیت کرده، در کنار تهیه خبر و گزارش، برنامه هفتگی کارنامه را تهیه می‌کند که به مسائل کارگران، معلمان و فعالان صنفی در ایران می‌پردازد.

در همین زمینه

XS
SM
MD
LG