لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۴۹

بریتنی اسپیرز «سیرک» را به بازار عرضه کرد


بریتنی اسپیرز (عکس از epa)
بریتنی اسپیرز (عکس از epa)

هم‌زمان با تولد ۲۷ سالگی بریتنی اسپیرز، خواننده آمریکایی موسیقی پاپ، در روز دوم دسامبر (۱۲ آذر) تازه‌ترین آلبوم او به نام «سیرک» به بازار آمریکا عرضه می‌شود.


این آلبوم پیشتر در اروپا و استرالیا منتشر شده بود. بریتنی اسپیرز قرار است در بهار سال ۲۰۰۹ میلادی، برای تبلیغ و حمایت از آلبوم جدیدش، یک تور جهانی برگزار کند.


این خواننده آمریکایی به خاطر پشت سر گذاشتن سال پرخبری در زندگیش، اکنون در صدر ۱۰ سوژه داغ جستجو شده در سایت یاهوی بریتانیا قرار دارد.


بریتنی، شنبه گذشته با شرکت در یک برنامه پرطرفدار بریتانیایی ترانه «زن‌باز» ( ومنایزر- Womanizer)، اولین ترانه آلبوم جدیدش، را اجرا کرد.


ومنایزر، در صدر ۱۰۰ ترانه برتر مجله «بیلبورد» قرار گرفته است.

بریتنی اسپیرز طی ۱۲ ماه گذشته و پس از چندین ماه مشکلات روحی و دوری جستن از طرفدارانش، دوباره آرام آرام به روزهای اوج زندگی حرفه ای و شهرتش باز می‌گردد.


عکس مشهوری از بریتنی اسپیرز در دوره‌ای که گفته می‌شد دچار برخی اختلالات روحی شده است. همان زمان موهایش را ناگهان تراشید. (عکس از AFP)

پس از وقایعی چون دادگاهی شدن به خاطر رانندگی بدون گواهی‌نامه معتبر در کالیفرنیا و گذراندن دو روز در آسایشگاه روانی، اکنون برییتنی اسپیرز با بازگشت به جهان موسیقی و انتشار آلبوم جدید، بسیاری را غافلگیر کرده است.


او هفته گذشته در مراسم بهترین‌های موسیقی پاپ در آلمان، جایزه اول را به خود اختصاص داد و روز شنبه نیز پس از چهار سال با خواندن آهنگ «ومنایزر» از آلبوم جدیدش در برنامه «اکس فاکتور» (The X Factor)، برای اولین بار در تلویزیون بریتانیا حضور یافت.


سیرک ششمین آلبوم استودیویی بریتنی اسپیرز است.


XS
SM
MD
LG