لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۳۷

امام جمعه تهران: لاابالی‌ها مراقب پلیس سری باشند


آیت‌الله موحدی کرمانی می‌گوید افرادی که او لاابالی خوانده باید مراقب پلیس سری باشند
آیت‌الله موحدی کرمانی می‌گوید افرادی که او لاابالی خوانده باید مراقب پلیس سری باشند

آیت‌الله موحدی کرمانی، خطیب موقت نماز جمعه تهران در روز سوم اردیبهشت ماه به مسئله حجاب پرداخت و گفت که برخورد با «بدحجابی» از وظایف نیروی انتظامی است.

آقای کرمانی با اشاره به بکارگیری هزاران مامور نامحسوس به افرادی که وی آنها «لاابالی» نامیده، هشدار داده است که بدانند اعمال آن‌ها تحت نظر پلیس سری است و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

خطیب نماز جمعه تهران «بی‌حجابی» را دهن‌کجی به نظام خوانده و می‌‌گوید که اصلاح این دهن‌کجی از حج و نماز و روزه مهم‌تر است.

منظور آیت‌الله موحدی کرمانی از پلیس سری، هفت هزار مامور نامحسوس است که به عنوان پلیس امنیت اخلاقی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران، روز سی‌ام فروردین ماه، اعلام کرده بود که اگر این افراد مواردی نظیر مزاحمت برای نوامیس، آلودگی صوتی، کشف حجاب در خودرو و حرکات نمایشی در خیابان را مشاهده کنند، آن را به پلیس اطلاع خواهند داد.

فعالیت‌های گشت ارشاد یا همان پلیس امنیت اخلاق مجددا از صبح ۲۸ فروردین ماه از سر گرفته شده است.

«عربستان در خال خوش‌رقصی برای آمریکا»

خطیب نماز جمعه تهران همچنین در بخش‌ دیگری از صحبت‌هایش به ضرورت تامین امنیت حجاج در زمان حج اشاره کرده و با زبانی تند گفت که امنیت شیعیان باید در کشور وهابی‌ها تامین شود.

آقای موحدی کرمانی می‌گوید که «عربستان در حال خوش‌رقصی برای آمریکا است و از اسلام جدا شده است و به همین خاطر باید منتظر انتقام الهی باشد».

این نخستین بار نیست که آیت‌الله موحدی کرمانی اظهاراتی علیه عربستان سعودی انجام می‌دهد. وی در فرودین ماه سال پیش اعلام کرده که سقوط نظام عربستان نزدیک است و در خطبه‌های دیگری در اسفندماه نیز مدعی شده بود که عربستان به شبکه العربی پول می‌دهد تا گروه حزب‌الله را تروریست معرفی کند.

XS
SM
MD
LG