لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۵۰

رادیوفردا برنده جوایز طلا و نقره فستیوال نیویورک شد


برنامه‌ای در مورد ختنه زنان در ایران که بخشی از سری برنامه‌های رادیوفردا با عنوان «صدای دیگر» از رویا کریمی مجد است برنده میکروفون طلایی از جشنواره معتبر نیویوک شده است.

برنامه پنج عصر به تهیه‌کنندگی کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران و پخش رادیویی رادیوفردا، با اجرای کامبیز حسینی، نیز برنده میکروفون نقره این جشنواره شده است.

رویا کریمی مجد، همکار رادیوفردا، در برنامه‌ای که در بهمن‌ماه سال گذشته روی آنتن برد، در روز جهانی منع ختنه زنان، به این معضل در ایران پرداخت.

رویا سال‌هاست اجرا و تهیه برنامه «صدای دیگر» را بر عهده دارد که به موضوع زنان، مشکلات، معضلات، خواسته‌ها و دستاوردهای آنها، به ویژه در ایران، اختصاص دارد.

please wait

No media source currently available

0:00 0:10:55 0:00
لینک مستقیم

دیگر برنامه‌ای که در یکی از معتبرترین جشنواره‌های رادیویی صاحب جایزه شده، برنامه «در ساعت پنج عصر» با اجرای کامبیر حسینی است که محصولی از «کمپین بین‌المللی برای حقوق بشر در ایران» است و هر هفته ساعت پنج عصر روزهای جمعه از رادیو فردا پخش می‌شود.

قسمت صد و سیزدهم این برنامه، ۲۸ خردادماه پخش شد.

«درساعت۵عصر»
please wait

No media source currently available

0:00 0:30:00 0:00

«در ساعت پنج عصر» از ژانویه سال ۲۰۱۳ میلادی آغاز شد و با دیدی غیر رسمی به نشر اخبار و تحولات حقوق بشر در ایران، به زبان و با روش اجرای کامبیز حسینی، می‌پردازد.

رادیوفردا علاوه بر ساعت پنج عصر، برنامه ویدئویی پولتیک را نیز از کامبیز پخش می‌کند.

رویا در بخش «مجلات» و کامبیز در بخش «بهترین برنامه منظم کمدی» برنده جایزه شدند.

پیشتر دیگر همکاران راديوفردا،‌ فرشيد منافی و وحيد پوراستاد جوايزی را در جشنواره راديويی نيويورک کسب کرده بودند.

XS
SM
MD
LG