لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۰۸

رحیمی: گسترش مواد مخدر ریشه در کتاب تلمود یهودیان دارد


محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد
محمدرضا رحیمی، معاون اول محمود احمدی‌نژاد
معاون اول محمود احمدی‌نژاد در کنفرانسی که با همکاری سازمان ملل درباره مبارزه با جرایم در تهران برگزار شد، اظهار کرد که گسترش مواد مخدر در جهان ریشه در کتاب «تلمود» یهودیان دارد و «صهیونیست‌ها» بانی گسترش مواد مخدر در سطح جهان هستند.

به گزارش وب‌سایت‌های خبری جمهوری اسلامی، محمدرضا رحیمی ششم تیرماه در کنفرانس مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی در تهران گفت: «توسعه و گسترش مواد مخدر ریشه در آموزه‌های غلط کتاب تلمود مربوط به صهیونیست‌ها است که در این کتاب‌ها آموزش داده می‌شود که چگونه خون مردم را بمکند و چگونه غیر یهود را نابود کنند.»

وی افزود: «کتاب تلمود برای تربیت یک مشت صهیونیست به منظور ویران کردن کل جهان است.»

کتاب تلمود، از کتاب‌های مذهبی اصلی یهودیان، خلاصه‏‌اى از شريعت شفاهى یهودیان است که قوانین، اخلاقیات،‌ فلسفه و آداب یهودیت را در برمی‌گیرد.

محمدرضا رحیمی که این اظهارات را در حضور شرکت‌کنندگانی چون رئیس دفتر مبارزه با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در ایران و دیپلمات‌های خارجی بیان می‌کرد، در ادامه «صهیونیست» را پشت مسئله مواد مخدر در جهان دانست و افزود: «اگر بررسی در کل جهان صورت بگیرد، حتی یک صهیونیست معتاد نیز پیدا نمی‌شود.»

معاون اول رئیس جمهوری ایران با اظهار این‌که «صهیونیست‌ها» مواد مخدر را ترویج می‌کنند افزود: «بعد که ما زندانیان مربوط به آن را اعدام می‌کنیم با تبلیغات صهیونیستی سروصدا به راه می‌اندازند.»

بر مبنای گزارش‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی، بیشترین اعدام‌های صورت گرفته در ایران، در رابطه با جرایم مربوط به مواد مخدر صورت می‌گیرد.

در همین حال به گفته سازمان عفو بین‌الملل، ایران از نظر شمار اعدام در رده دوم جهانی قرار دارد و تاکنون جوامع بین‌المللی بارها به این مسئله اعتراض کرده‌اند.

روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرده است که به دنبال اظهارات ششم تیرماه آقای رحیمی، شماری از دیپلمات‌های اروپایی حاضر در این کنفرانس از این سخنان «شوکه» شده‌اند.

یکی از دیپلمات‌های اروپایی حاضر در کنفرانس در این خصوص گفته است: «این سخنرانی به طور قطع، یکی از بدترین سخنرانی‌هایی بود که در زندگی‌ام شنیده‌ام. پس از آن با خودم فکر کردم چرا ما از همکاری با یک چنین انسان‌هایی حمایت می‌کنیم؟»

با این‌ حال یک دیپلمات دیگر از برگزاری این کنفرانس حمایت کرده و توضیح داده است: «اگر ما از سازمان ملل در راه کمک به ایران برای مبارزه با مواد مخدر حمایت نکنیم، تنها صدای افرادی مانند آقای رحیمی است که به گوش خواهد رسید.»

نخستین کنفرانس مبارزه با جرایم سازمان‌یافته فراملی، با تأکید بر قاچاق انسان و جرایم سایبری، به مدت دو روز، پنجم و ششم تیرماه، در تهران برگزار شد.
XS
SM
MD
LG