لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۰۱

شکست تيم ملی از منتخب گالیسيا


تیم ملی فوتبال ایران مغلوب گالیسیای اسپانیا شد. (عکس تزئینی: مهر)
تیم ملی فوتبال ایران مغلوب گالیسیای اسپانیا شد. (عکس تزئینی: مهر)

در آخرين ساعات شنبه هفتم دی، تيم ملی فوتبال ايران در يک بازی تدارکاتی در ورزشگاه ريازور شهر لاکرونيای اسپانيا، با نتيجه سه بر دو مغلوب تيم منتخب گاليسيا شد.


نيمه نخست يک بر يک به پايان رسيد. در دقيقه ۲۱ مارچو نوبو از فضای خالی سمت چپ دفاعی ايران سود برد و با گريزی تا محوطه جريمه ايران گل برتری تيم ميزبان را به ثمر رساند.


ملی پوشان ايران در دقيقه ۳۰ با حمله ای از جناح راست و ارسال توپ توسط کاپيتان حسين کعبی، به گل تساوی بخش رسيدند.


در حالی که ايران از جناح راست و تيم اسپانيايی از چپ حمله های خود را پی ريزی می کردند، در نيمه نخست يک بازی قابل قبول به نمايش در آمد.


آرايش جديد تيم گاليسيا با شش تغيير در دقيقه ۶۰ نتيجه داد؛ ولی اين بار هم اين مارچو نوبوی از راست گريخت و با دريبل طالب لو برای دومين بار توپ را به تور دروازه ايران رساند.


به هنگام گل دوم گاليسيا مارچونوبو در جناح چپ دفاع تيم ملی خالی ماند. در دقيقه ۶۶ هند پنالتی محمد رضا خلعتبری باعث شد تا فرناندز تازه نفس با يک ضربه سنگين زمينی تلاش طالب لو را بی نتيجه گذارد و نتيجه سه بر يک به سود گاليسيا کند.


در نيمه دوم جلال حسينی به جای بنگر به ميدان آمد و پيش از گل سوم گاليسيا بازی ناموفق مردان خسته خط ميانی باعث شد تا ميثم بائو به ميدان فرستاده شود. سپس جلال رافخايی، احسان حاج صفی، پژمان منتظری، کيانوش رحمتی، پژمان نوری و مهدی سيد صالحی هم به عنوان بازيکنان جانشين به ميدان آمدند تا ايران از زير فشار حمله های نيمه دوم و برتری تيم ميزبان بيرون بيايد. حاصل اين تعويض ها به گل دوم ايران انجاميد که با ضربه محکم محمد رضا خلعتبری - بهترين بازيکن تيم ملی ايران – به ثمر رسيد و فاصله را به حد اقل رساند.


اما اين نتيجه هم پا برجا نماند و بازيکنان تعويضی با انگيزه و توان بدنی بيشتر توانستند در سايه نفوذ خوب و شليک محکم خلعتبری به سقف دروازه ديه گو لوپز، در دقيقه ۸۰ نتيجه را سه بر دو کنند.


XS
SM
MD
LG