لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۹

حقایقی درباره «تریلر» مایکل جکسون


بيش از ۱۰۴ ميليون نسخه از تریلر به فروش رسیده است.
بيش از ۱۰۴ ميليون نسخه از تریلر به فروش رسیده است.

به مناسبت بيست و پنجمين سالگی پر فروشترين و معروفترين آلبوم مايکل جکسون، خواننده معروف پاپ آمریکایی، يعنی «تريلر» مقالات متعددی در مورد يکی از موفق ترين آلبوم های تاريخ جهان نوشته شده است.


آلبوم تريلر، ششمين آلبوم مايکل جکسون به شمار می آيد و شامل آهنگ های معروفی از جمله «بيت ايت» «بلی جين» و «تريلر» است.


روزنامه لس آنجلس تايمز چاپ آمريکا، اطلاعاتی را در مورد اين آلبوم به نام ۲۵ حقيقت در مورد «تريلر» به چاپ رسانده است.


به نوشته اين روزنامه آمريکايی، آلبوم «تريلر» تاکنون بيش از ۱۰۴ ميليون نسخه به فروش رسيده است.


لس آنجلس تايمز می نويسد که در يکی از فيلم های ويدويی «تريلر» به نام «بيت ايت» اعضای يک باند گانگستری نقش واقعی خود را بازی کردند.


اين روزنامه می افزايد که کانال موسيقی «ام تی وی» زمانی که «تريلر» در اوج محبوبیت خود بود، هر ساعت، دو بار فيلم ويديويی ۱۴ دقيقه ای آن را پخش می کرد.


لس آنجلس تايمز می نويسد که در دوره ای که آلبوم «تريلر» کارگردانی شده و به پايان رسيده مايکل جکسون جراحی پلاستيک کرده است.


«تريلر» موفق شد هشت جایزه «گرمی» را در سال ۱۹۸۴ از آن خود کند.
لس آنجلس تایمز

به نوشته اين روزنامه انگليسی زبان، تفاوتی بين چهره جکسون که بر آلبوم «تريلر» چاپ شده و چهره ای که از مايکل جکسون در فيلم ويدويی می بينيم وجود دارد.


به نوشته اين روزنامه آمريکايی، «تريلر» موفق شد هشت جایزه «گرمی» را در سال ۱۹۸۴ از آن خود کند و بروک شيلدز بازيگر زيباروی هاليوود جکسون را برای دريافت جوايز همراهی کرد.


در سال ۱۹۸۴ پس از موفقيت فیلم ويديوی «تريلر» يک کمپانی توليد فيلم در هاليوود به طور جدی کار بر روی پروژه ای را آغاز کرد تا بيلی جين يکی از آهنگ ها و فيلم های ويديويی معروف آلبوم تريلر را بر پرده سينما بياورد. در سال ۱۹۸۵ فيلمی برای نوجوانان به نام افسانه «بيل جين» ساخته شد.


تريلر به طور متوسط حدود ۱۳۰ هزار نسخه هر سال در آمريکا به فروش می رسد.


XS
SM
MD
LG