لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۳:۱۵

بازی جدید شاهزاده ایران وارد بازار می شود


بازی جديد کامپيوتری «شاهزاده ايران» دسامبر وارد بازار می شود.
بازی جديد کامپيوتری «شاهزاده ايران» دسامبر وارد بازار می شود.

شرکت يوبی سافت یا Ubisoft که متخصص بازی های کامپیوتری است، اعلام کرد که بازی جديد کامپيوتری «شاهزاده ايران» یا Prince of Persia را در ماه دسامبر به بازار عرضه می کند.


«شاه برافتاده»، عنوان بازی جديد سری بازی های کامپيوتری «شاهزاده ايران» است که در اواخر پاييز و پيش از فرا رسيدن زمستان سال جاری قرار است روانه بازار بازی های کامپيوتری شود.


در تازه ترين بازی، «شاهزاده ايران» خود را درگير نبردی حماسی ميان نيروهای نور و تاريکی می يابد؛ پيکاری ميان اورمزد، خداوند نور، و اهريمن، ديو تاريکی.


«شاهزاده ايران» درست زمانی وارد صحنه مي شود تا شاهد نابودی درخت افسانه ای زندگی باشد. واقعه ای که سراسر جهان را در خطر فرو رفتن به تاريکی ابدی قرار مي دهد.


در این بازی جديد، قهرمان بازی به سرزمينی خالی از سکنه مي گريزد که به نظر می رسد مي تواند پناهگاهی برای وی باشد، غافل از اينکه اين سرزمين نيز اسير نيروی شر شده است.


در اينجااست که شاهزاده ايران بايد راهی را برای نبرد با تهديد شيوع ماده ای تيره که زمين و آسمان را آلوده مي کند، بيابد.


بازی جديد «شاهزاده ایران» قرار است همزمان برای کامپيوترهای شخصی، PC و دستگاه های پلی استيشن سه، PS۳ و اکس باکس سيصد و شصت Xbox ۳۶۰، ارائه شود.


سری بازي های کامپيوتری «شاهزاده ايران» که از سال ۱۹۸۹ ميلادی به بازار آمده اند، همواره از موفق ترين و پرفروش ترين بازی های کامپيوتری به شمار رفته اند.


فيلم بلند سينمايی «شاهزاده ایران» نيز که بر اساس داستان بازی «شن های زمان» یا The Sands of Time در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۱۰ از سوی کمپانی والت ديسنی بر پرده سينماها به نمايش درآيد.


جری بروک هایمر، تهیه کننده تریلوژی پرفروش «دزدان دریایی کارائیب»، سال گذشته درباره اینکه چرا و چگونه کار تهیه فیلم «شاهزاده ایران» را در دست گرفته است، گفته بود که این سوژه ای بسیار هیجان انگیز است : « نخست اینکه دوره ای جالب توجه است و چیزی است که دیگران انجام نمی دهند. »


جوردن مکنر، برنامه ریز و بازی ساز مجموعه بازی های کامپیوتری «شاهزاده ایران»، نیز در این مورد گفت که آرزوی ساخت این فیلم را بیست سال است که در سر داشته است.


او افزود: اگر فیلم را در یک جمله خلاصه کنیم، به اولین بازی مجموعه «شاهزاده ایران» به نام «شن های زمان» شبیه به نظر می رسد، اما در واقع، صحنه به صحنه کاملا متفاوت است.


وی گفت: نمونه ما، فیلم های حماسی کلاسیک و سراپا ماجرایی و حادثه ای است، همراه با مزاح و داستانی عاشقانه و پر از شخصیت های به یادماندنی.


XS
SM
MD
LG