لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۵۵

سیمسون ها به سینما می آیند


شخصیت های خانواده سیمسون شامل پدر مادر و سه فرزند می باشد. تمامی آنها آدم هایی به رنگ زرد هستند با چشمان درشت از حدقه در آمده.
شخصیت های خانواده سیمسون شامل پدر مادر و سه فرزند می باشد. تمامی آنها آدم هایی به رنگ زرد هستند با چشمان درشت از حدقه در آمده.

فیلم انیمیشن خانواده سیمسون یا سیمسون ها پس از ۱۸ سال نمایش موفقیت آمیز در تلویزیون روز جمعه ۲۷ ژوئیه بر روی پرده سینماهای جهان می آید.


سریال سیمسون ها را که تاکنون ۴۰۰ قسمت آن از تلویزیون پخش شده، می توان از طولانی ترین سریال های تاریخ آمریکا نام برد.


شخصیت های خانواده سیمسون شامل پدر، مادر و سه فرزند است. تمامی آنها آدم هایی به رنگ زرد هستند با چشمان درشت از حدقه در آمده.


بسیاری از مسایل روز آمریکا و حتی جهان در این سریال با نگاهی انتقادی و طنز آمیزبه نمایش در آمده است.



در این فیلم به یاد یکی از صحنه های فراموش نشدنی «یک سگ آندالوزی» که اولین فیلم سوررئالیست تاریخ به شمار می آید، هومر پدر خانواده، چکشی در چشم خود فرو می کند و از پشت بام پرت می شود. مت گرونینگ

به نوشته روزنامه انگلیسی زبان گاردین، فیلم سینمایی سیمسون ها در مورد یک بحران عظیم محیط زیستی است. به گفته مت گرونینگ خالق سیمسون ها در مورد مذهب و روز آخرت نیز در این فیلم صحبت خواهد شد.


وی می افزاید در این فیلم به یاد یکی از صحنه های فراموش نشدنی «یک سگ آندالوزی» که اولین فیلم سوررئالیست تاریخ به شمار می آید، هومر پدر خانواده، چکشی در چشم خود فرو می کند و از پشت بام پرت می شود.


خانواده سیمسون ها در شهر اسپرینگ فیلد زندگی می کنند و این نام دست کم ۱۴ شهر در ایالات متحده است. تمامی این شهرها در تلاش هستند تا برای نخستین بار در ۲۶ ژوئیه میزبان نمایش این فیلم باشند.


تهیه کنندگان این فیلم از اهالی این شهرها خواسته اند تا فیلم ویدیویی کوتاهی از ساکنان شهر خود که به شخصیت های انیمیشن نزدیکتر است تهیه کنند. شهری که بهترین فیلم را ارائه کند میزبان نمایش اولین فیلم سیمسون ها خواهد بود.


انیمیشن سیمسون ها تاکنون بارها موفق به دریافت جایزه شده است و کمپانی فاکز صاحب امتیاز آن است. نقاشی های این انیمیشن مانند بسیاری دیگر از انیمیشن های آمریکایی به دلیل ارزانی دستمزد و سطح بالای کار در کره جنوبی انجام می شود.


XS
SM
MD
LG