لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۰۱

«پیشنهاد یک میلیارد تومانی برای پژوی احمدی نژاد»


عکسی از پژوی محمود احمدی نژاد
عکسی از پژوی محمود احمدی نژاد
احمد اسفندیاری، سرپرست سازمان بهزیستی ایران، می گوید «بیشترین مبلغ برای خرید خودروی آقای احمدی نژاد تا کنون یک میلیارد تومان بوده که از سوی کشورهای عربی پیشنهاد شده است.»

پس از گذشت يکماه از وعده وزير رفاه و تامين اجتماعی مبنی بر حراج بين المللی خودرو پژو رئيس جمهور، سازمان بهزيستی بصورت اينترنتی اقدام به ثبت نام از افراد متقاضی کرده است.

با حضور سرپرست سازمان بهزيستی كشور، روز شنبه، ۱۱ دی‌ماه، سايت ثبت‌نام در حراج بين‌المللی خيريه اتومبيل رئيس جمهور برای كمک به احداث مسكن معلولان و مددجويان رونمايی شد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران، ایلنا، مبلغ ثبت‌نام در اين سايت برای افراد داخل كشور ۵۰ هزار تومان و برای افراد خارج از كشور ۵۰ يورو بوده و افراد می‌توانند بعد از واريز اين مبلغ از طريق سايت وارد مراحل بعدی سايت شوند و مبلغ پيشنهادی خود را برای خريد اتومبيل شخصی احمدی‌نژاد اعلام كنند.

در اين سايت تصاويری از بدنه‌ اتومبيل شخصی رئیس دولت دهم و فضای بيرونی و داخلی آن وجود دارد.

خودروی رئیس جمهور ایران یک پژوی ۵۰۴ سفید رنگ مدل ۱۹۷۷ است.

سايت Ahmadinejad-car.com به چهار زبان فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه برای مراجعه علاقه مندان به شركت و ثبت‌نام در اين مناقصه بين‌المللی طراحی شده است و از امروز به مدت يك ماه برای ثبت‌نام افراد در داخل و خارج از كشور باز بوده و پس از يک ماه، بالاترين قيمت‌ها در حراج حضوری شركت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حدود يک‌ماه پيش صادق محصولی، وزير رفاه و تامين اجتماعی در همايش مديران ستادی و استانی وزارت رفاه و تامين اجتماعی اعلام کرد که رئيس جمهور برای کمک به ساخت مسکن مهر روز گذشته خودروی خود را در يک اقدام خيرخواهانه برای فروش واگذار کرد که اين خودرو اکنون در مزايده بين المللی قرار دارد و مبلغ آن به زودی اعلام می شود.
XS
SM
MD
LG