لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۷:۴۷

حکم رياست داماد احمدی‌نژاد بر سازمان استاندارد لغو شد


مهدی خورشیدی آزاد، داماد محمود احمدی‌نژاد
مهدی خورشیدی آزاد، داماد محمود احمدی‌نژاد
نظام‌الدين برزگری، رئيس سازمان ملی استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران، از دستور جديد رئيس‌جمهور برای بازگشت به کار خود در سمت رئيس اين سازمان خبر داد و گفت که آمدن «فرد جديدی» به عنوان رئيس سازمان ملی استاندارد منتفی شد.

شورای عالی استاندارد که پنجم دی‌ماه به ریاست محمود احمدی‌نژاد تشکیل جلسه داده بود، مهدی خورشیدی آزاد، دبیر شورای مشاورین رئیس جمهور، را با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرده بود.
نظام‌الدين برزگری در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: «شب گذشته رئيس‌جمهور به بنده اعلام کرد که از فردا صبح مجدد به عنوان رئيس سازمان ملی استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران، به کار خود در اين سازمان ادامه دهم.»

انتصاب داماد محمود احمدی‌نژاد به سمت رياست سازمان ملی استاندارد با برخورد و انتقاد برخی از رسانه‌های داخل کشور و نمایندگان مجلس مواجه شده بود.

پیشتر روزنامه تهران امروز از «آرایش جدید دولت» گزارش داده و نوشته بود که «روز دوشنبه، پنجم دی‌ماه، محمود احمدی‌نژاد دستور چند تغییر مهم را صادر کرد که باعث توجه رسانه‌ها شده‌ است.»
به نوشته این روزنامه، «اولین تغییری که دستور آن از سوی محمود احمدی‌نژاد صادر شده کمی درون‌خانوادگی است» و رئیس دولت طی حکمی «مهدی خورشیدی یعنی داماد خود» را به عنوان «رئیس سازمان استاندارد ایران» منصوب کرد.
این روزنامه وابسته به سازمان تبلغات اسلامی با اشاره به «عدم تخصص داماد خانواده احمدی‌نژاد در حوزه استاندارد» از این حکم «انتقاد» کرده و نوشته بود که «مهدی خورشیدی پزشک است و هم اکنون دبیری شورای مشاورین» احمدی‌نژاد را نیز بر عهده دارد.
XS
SM
MD
LG