لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۰۲

«انگری بردز» در فضا


به نظر می رسد ستاره اقبال بازی رايانه ای «انگری بردز» (Angry Birds) و شرکت سازنده آن به نام «رويو» به اين زودی ها افول نخواهد کرد.

«ناسا»، سازمان ملی هوانوردی و فضايی ايالات متحده آمريکا، موافقت خود را برای تبليغ قسمت جديد بازی «انگرب بردز» در فضا اعلام کرده و قطعه فيلمی هم با نقش آفرينی يکی از فضانوردان اين سازمان در پايگاه فضايی بين المللی منتشر شده است.

به نوشته روزنامه آمريکايی «يو.اس.اِی. تودی»، شرکت توليد کننده «انگری بردز » قطعه فيلم کوتاهی را در معرفی قسمت جديد اين بازی با عنوان «انگری بردز در فضا» منتشر کرده که طی آن يکی از فضانوردان ناسا به نام «دون پتيت» از پايگاه فضايی بين المللی خبر انتشار نسخه جديد پرندگان بی اعصاب را اعلام می کند.

بيشتر فيلم منتشر شده شامل توضيحات پتيت و نمايش آزمايش های فيزيکی او در فضا می شود «که يک سری از چيزهايی را که در سری جديد بازی «انگری بردز» خواهيد ديد نشان می دهد.



از دقيقه سوم به بعد فيلم تبليغاتی ياد شده به نمايش صحنه هايی از سری جديد «انگرب بردز» اختصاص يافته که آن طور که معلوم است «نيروی جاذبه» در بخش های مختلف بازی نقش اساسی دارد.

«انگری بردز» در فضای بدون جاذبه سری جديد اين بازی، در فضا غوطه ور و به دنبال خوک های متخاصم هستند تا مثل هميشه دشمنان خود را «بترکانند.»

به نظر می رسد سازندگان اين بازی برای جلب نظر طرفداران اين پرنده ها تنها به خلق موقعيت های جديد و استفاده از قوانين تازه فيزيک بسنده نکرده اند و شخصيت های جديدی را نيز به گروه پرنده های فعلی افزوده اند.

بنابر اعلام شرکت «رويو»، توليد کننده بازی «انگری بردز»، سری جديد بازی فوق در تاريخ ۲۲ ماه مارس همزمان برای سيستم عامل ها ی اَپل، اندرويد گوگل، رايانه های شخصی (پی.سی) و سيستم «مَک» عرضه خواهد شد.



XS
SM
MD
LG