لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۵:۰۴

جنگ ایران و آمریکا در دنیای مجازی


یک بازیکن برای پشت سر گذاشتن تمامی هشت مرحله این بازی باید سربازان آمریکایی و اسراییلی را بکشد.
یک بازیکن برای پشت سر گذاشتن تمامی هشت مرحله این بازی باید سربازان آمریکایی و اسراییلی را بکشد.

ایران اعلام کرد که روز دوشنبه ۲۵ تیر ماه نخستین بازی رایانه ای در مورد انرژی هسته ای را به نام «عملیات ویژه ۸۵: نجات گروگان ها» ارایه داده است.


در این بازی کامپیوتری مامور عملیات ویزه دیپلمات های ایرانی و دانشمندان هسته ای را از دست دشمنان آمریکایی و اسراییلی نجات می دهد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، «اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان» این بازی را تولید کرده است.


محمد تقی فخریان، دبیر کل این اتحادیه می گوید: «هدف این بازی نه ترویج خشونت و تروریست بلکه دفاع از کشور و فداکاری است.»


داستان این بازی درباره دکتر سعید کوشا و همسرش مریم است که هر دو از متخصصان انرژی هسته ای ایران هستند و در سفر به کربلا توسط نیروهای آمریکایی اسیر می شوند.


این بازی دارای هشت مرحله است که دو مرحله بازی آن در ایران دو مرحله بازی آن در عراق و چهار مرحله از این بازی در اسراییل اتفاق می افتد.

در این بازی سرهنگ بهمن ناصری مامور آزادی آنها می شود. این بازی دارای هشت مرحله است که دو مرحله بازی آن در ایران، دو مرحله در عراق و چهار مرحله در اسراییل اتفاق می افتد. بخشی از این بازی تخیلی با واقعیت در آمیخته است.


رهبر جمهوری اسلامی و بازی کامپیوتری


مامور ویژه ایران به دنبال آزادی چهار ایرانی که در سال ۱۹۸۲ در لبنان ناپدید شدند نیز است.


این چهار نفر شامل سه دیپلمات و یک عکاس بودند که در شمال لبنان ناپدید شدند و هیچ خبری از آنها در دست نیست ولی مقامات ایرانی ادعا می کنند که نیروهای مسیحی لبنانی آنها را تحویل اسراییل داده اند.


آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، به ما گفت که راه هایی برای هدایت کودکان و دانش آموزان پیدا کنیم. دبیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان

یک بازیکن برای پشت سر گذاشتن تمامی هشت مرحله این بازی باید سربازان آمریکایی و اسراییلی را بکشد و لپ تاپ های آنها را که حاوی اطلاعات سری است به سرقت ببرد و دانشمندان و دیپلمات های ایرانی را آزاد کند.


محمد تقی فخریان می افزاید که آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی، به ما گفت که راه هایی برای هدایت کودکان و دانش آموزان پیدا کنیم.


وی می گوید ما در این مورد فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که بازی های کامپیوتری بیشترین نفوذ را بر جوانان ایرانی دارند.


«اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان» دو سال پیش برگزار کننده کنفرانس جهان بدون صیهونیسم بود که محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران، در سخنرانی خود خواستار محو اسراییل از صفحه جهان شد.


XS
SM
MD
LG