لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۱۷

کاکا؛ از ترک ميلان تا هدف کاپيتانی


کاکای برزيلی نقش مهمی در قهرمانی ميلان، در جام قهرمانان اروپا، در ماه مه گذشته، در آتن ايفا کرد.
کاکای برزيلی نقش مهمی در قهرمانی ميلان، در جام قهرمانان اروپا، در ماه مه گذشته، در آتن ايفا کرد.

کاکا، بازيکن سال فوتبال جهان، روز سه شنبه، هفتم ژانویه، در گفت و گويی با مجله هفتگی گورين اسپورتيوو، چاپ ایتالیا، اعلام کرد که قصد داشته است در پايان فصل گذشته، تيم «آس ميلان» را ترک کند.


کاکای برزيلی، نقش مهمی در قهرمانی ميلان، در جام قهرمانان اروپا، در ماه مه گذشته، در آتن ايفا کرد.


وی الهامبخش تيمش در پيروزی دو بر يک ميلان در مقابل ليورپول در مسابقه پايانی بود.


کاکا به طور باورنکردنی فاش کرد که در هنگام این مسابقه، وی فکر کرده که این آخرین بازی وی برای میلان است.


اين ستاره برزيلی گفت:« آيا من در مورد ترک باشگاه فکر کرده بودم؟ تنها پيش از مسابقه پايان ليگ قهرمانان در آتن، اما نه موقع ديگری. من می خواهم يک روز کاپيتان تيم ميلان شوم.»


از آن روز سنگين ماه مه تا کنون، کاکا راهی را برای بردن چند جايزه فردی پيموده است. او همچنين به ميلان ياری داد تا در ماه دسامبر ۲۰۰۷، قهرمان جام باشگاههای جهان در ژاپن شود.
با اين حال او هنوز افتخارهای ديگری را پيش رو دارد. او گفت:«می خواهم در بازی های المپيک پکن بازی کنم. المپيک تنها عنوانی است که فوتبال برزيل تا کنون نبرده است.»


کاکا همچنين در مورد ستاره نوجوان، پاتو، هشدار داد. پاتو يکی از بازيکنانی است که در حال حاضر انتظار می رود مجوز شروع دوران فوتبال خود در ميلان را بدست آورد.
کاکا در مورد او گفت:«آيا او يک رونالدوی جديد است. من فکر می کنم اين طور باشد. اما اين خطر هم وجود دارد که انتظارات از او باعث فشار روانی بسيار زيادی برايش شود.»


نام واقعی کاکا، ۲۵ ساله، «ريکاردو ايزکسون دوس سانتوس ليته» است و پيش از پيوستن به تيم ميلان در سال ۲۰۰۳ ، در تيم معروف برزيلی سائو پالو بازی می کرده است.


XS
SM
MD
LG