لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۳۸

«ليدی گاگا» رکورد توئيتر را شکست


پس از حدود چهار سال از پيوستن «ليدی گاگا» به شبکه اجتماعی توئيتر، شمار اعضای دنبال کننده او به ۲۰ ميليون نفر رسيده است.

هم اکنون که اين گزارش را می خوانيد «ليدی گاگا»، خواننده جنجالی و پرسر و صدای آمريکايی، با تفاوتی دوميليونی از هر شخصيت ديگری در جهان «دنبال کننده توئيتری» بيشتری دارد.


روزنامه انگليسی «تلگراف» در اين باره می نويسد: «ليدی گاگا در تاريخ ۲۵ ماه مارس سال ۲۰۰۸ به عضويت توئيتر در آمد، و تا روز دوشنبه پنجم مارس ۲۰۱۲ شمار طرفداران توئيتری او (@ladygaga) به ۲۰ ميليون و ۱۲۰ هزار نفر رسيد. نفر ۲۰ ميليونم از «هيولاهای کوچولو»، عنوانی که اين خواننده برای اشاره به هوادارانش استفاده می کند، آخر هفته پيش برای دنبال کردن ليدی گاگا مشترک حساب کاربری او در توئيتر شد.

نفر بعدی پس از ليدی گاگا، «جاستين بيبر»، خواننده پرطرفدار در بين نوجوانان، با ۱۸.۱۱ ميليون نفر دنبال کننده توئيتری هست. سه خواننده سرشناس ديگر در جايگاه های بعدی پرطرفدارترين های شبکه اجتماعی توئيتر ايستاده اند: «کَتی پِری» با ۱۵.۷۵ ميليون نفر دنبال کننده، «شکيرا» با ۱۴.۵۶ ميليون و «ريحانا» با ۱۴.۴۹ ميليون.

شايد جالب باشد بدانيد که بر اساس گزارش روزنامه «تلگراف» رئيس جمهوری ايالات متحده آمريکا (@barackobama) مقام هشتم پرطرفدارترين های سايت توئيتر را به خود اختصاص داده است.

ليدی گاگا در ديگر شبکه های اجتماعی نيز هواداران بسياری را به سوی خود جلب کرده: شمار طرفداران اين خواننده در «فيس بوک» هشت ميليون نفر است و تعداد «حلقه» های او در سايت «گوگل پِلاس» نيز بيش از ۸۰۰۰۰۰ عدد.

بازاريابی موفق و فراگير «ليدی گاگا» و محبوبيت بی مانند او در شبکه های اجتماعی از عوامل موفقيت و فروش هشت ميليون نسخه ای آلبوم جديد او در سراسر جهان بوده است.

ليدی گاگا رمز محبوبيت حساب کاربری توئيتر خود را در اين می داند که بر خلاف ديگر ستارگان، به جای استخدام «مسئول به روزگردانی شبکه های اجتماعی» در تيم خود، شخصاً نوشتن پيام های «توئيتری» اش را بر عهده گرفته است.

اين خواننده محبوب ا هر از چندگاهی به طرفداران توئيتری خود بليت بازديد از پشت صحنه کنسرت هايش را می دهد و برخی مواقع عکس هايش را برای اولين بار در حساب توئيتر خود رونمايی می کند و، بيشتر از هر چيز ديگر، در باره موضوعات مختلف از مُد و موسيقی تا شيرينی «توئيت» می کند.

XS
SM
MD
LG