لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۴:۲۹

منچستریونایتد در صدر جدول لیگ برتر انگلیس


وين رونی همچنان برای منچستریونایتد گل می زند
وين رونی همچنان برای منچستریونایتد گل می زند

منچستر يونايتد با پيروزی سه بريک بر تيم منچستر سيتی، با اختلاف بيش از نه امتياز نسبت به چلسی، تيم دوم ، در صدر جدول رده بندی فوتبال برتر انگليس قرار گرفت.


به گزارش رويترز، منچستر سيتی ازسال ۱۹۷۴ تا کنون در اولد ترافورد ( ورزشگاه يونايتد ) حتی يک پيروزی در مسابقه های « ليگ » نداشته است و اميد های ياران اين تيم برای پايان دادن به اين دوره ناراحت کننده وقتی نقش بر آب شد، که تا پيش از پايان نيمه نخست، وين رونی و لويی ساها برای يونايتد گل زنی کردند.


با اين که در فاصله ۱۸ دقيقه به پايان مسابقه حاتم طرابلسی، بازيکن تونسی پيشين تيم آژاکس، يک گل را برای منچستر سيتی به ثمر رساند، اما کريستيانو رونالدو بازدن يک گل دير هنگام به نگرانی های يونايتد پايان داد.


مشکلات سيتی هنگامی بيشترشد که برناردو کورادی به دليل شيرجه همراه با فريادی بلند برای فريب داور در وقت تلف شده بازی، از گراهام پل کارت زرد دوم را دريافت کرد و اخراج شد.



به نظر می آيد منچستر يونايتد، این بار مانع از سه بار قهرمانی پياپی چلسی در اين جام شود. اين تيم بعد از سال ۲۰۰۱ که قهرمان شد، در حال حاضر دارای بيشترين امتياز در رقابت برای قهرمانی است.


XS
SM
MD
LG