لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۰۳

سرقت پول اردوی ترکيه تيم پرسپوليس


علی کریمی یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس. عکس تزئینی است.
علی کریمی یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس. عکس تزئینی است.
اتوموبيل مدير عامل تيم فوتبال پرسپوليس به همراه ۲۰۰ هزار دلار هزينه اردوی تيم فوتبال پرسپوليس در ترکيه، در مقابل در باشگاه پرسپوليس به سرقت رفت.

به گزارش خبرگزاريهای دولتی جمهوری اسلامی و نيمه رسمی فارس، اين سرقت به هنگامی انجام گرفت که عباس انصاريفرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس در محل کارش بوده است.

اين ماجرا در بعد از ظهر يکشنبه انجام گرفت و به نوشته خبرگزاری فارس خودروی مديرعامل باشگاه پژو پارس نقره ای رنگ بوده است و زمانی که انصاری فرد در حال مذاکره با دو بازيکن برزيلی جديد پرسپوليس بوده به سرقت رفته است.

خبرنگار اين خبرگزاری می نويسد: « آنصاری فرد که قصد داشت باشگاه را ترک کند با ديدن اين صحنه تعجب کرد.» اين خبرنگار در مورد ديدن کدام صحنه توضيحی نداده است.

اتوموبيل متعلق به باشگاه و در اختيار مديرعامل باشگاه است.

مسوولان باشگاه به خبرگزاری فارس اعلام کردند که ۲۰۰ هزار دلار پول اردوی ترکيه در داخل خودروی به سرقت رفته است.

به گزارش خبرگزاری ايرنا يک منبع آگاه در باشگاه پرسپوليس گفته است که سرقت اتوموبيل به طرز ماهرانه ای توسط سارقان و از مقابل در اين باشگاه انجام گرفته است.

بر اساس گفته اين مقام آگاه – که نامش برده نشده است – موضوع به اطلاع ماموران انتظامی رسيده و آنان در حال رسيدگی به اين پرونده هستند. اين مقام آگاه به ايرنا می افزايد که علاوه بر۲۰۰ هزار دلار پول نقد، مدارک باشگاه، مدارک شخصی مديرعامل و تعداد زيادی گذرنامه در داخل خودرو بوده که همگی به سرقت رفته است.

در تماسی که با تهران داشتيم خبرنگاری قديمی – که مايل نبود نامش برده شود – در اين مورد گفت که از يک سو در شرايط حکومت نظامی در تهران سرقت يک اتوموبيل مدل بالا عجيب به نظر می آيد و از سوی ديگر چنين رقم بالايی چگونه در دفتر باشگاه نبوده و در خودرو بوده است.

ماجرای سرقت در حالی مطرح شده است که پرسپوليس در تکاپو برای يافتن يک سرمربی خارجی و سروسامان دادن به اوضاع آشفته اش در فاصله ای نه چندان دور با شروع فصل تازه ليگ برتر فوتبال ايران، با رايز برگن مربی اهل هلند به توافق رسيده بود. اما محمد علی آبادی، رييس سازمان تربيت بدنی و معاون رييس جمهوری، با اشاره به پيشينه ناموفق اين مربی، با استخدام او مخالفت کرد. مربی آلمانی با ناراحتی باشگاه را ترک کرد و خبرگزاری مهر پی آمدهای جالب تری را پيش بينی کرد!

در همين روز مديربرنامه علی کريمی هم اعلام کرد که باشگاه پرسپوليس توان مالی قرارداد بيش از پانصد ميليون تومانی را با اين بازيکن ندارد وکريمی به استيل آذين می رود. اما خبر ديگری از ايسنا، از پايان قرارداد مهدی رحمتی دروازه بان ملی پوش مس و گذشته استقلال با پرسپوليس حکايت داشت.
XS
SM
MD
LG