لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۶:۲۴

اعتراض شدید دانشجویان به سخنرانی صفار هرندی


محمد حسین صفار هرندی
محمد حسین صفار هرندی

سخنرانی محمد حسین صفار هرندی، وزیر سابق ارشاد در دولت نهم محمود احمدی نژاد،یکشنبه، در دانشگاه خواجه نصير طوسی با اعتراض شديد دانشجويان روبرو شده و ناتمام ماند.

به گزارش سايت ادوارنيوز، دانشجويان با عکس های کروبی و موسوی در آمفی تاتر برق اين دانشگاه، محل برگزاری کنفرانس، حضور يافته و شعار شعار «دروغگو، دروغگو، ۶۳ درصدت کو» تمامی سالن را پر کرد که صفارهرندی در پاسخ به اين شعار دروغگو را کسانی دانست که ليست کشتگان را منتشر کرده اند و گفت: ۷۳ نفر کشته ی شما کو؟

به گزارش اين سايت، هنگامی که آقای صفارهرندی دانشجويان را «بی سواد» و «ديکتاتور» خواند، دانشجويان کفش های خود را به نشانه اعتراض بالا بردند که صفار هرندی با اشاره به کفش ها، دانشجويان را «بی ادب» خطاب کرده و به آنان گفت: «به من از قبل خبر داده بودند که يک گونی کفش از خارج به دانشکده وارد شده و شما حتی شجاعت منتظر الزيدی را هم نداريد که کفش هايتان را پرتاب کنيد.» در پاسخ دانشجويان شعار دادند: " برای يک دروغگو، کفش من هم زياده.»



در همين حال خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی، ايرنا گزارش داد که در ادامه سبزپوشان شعار «زندانی سياسی آزاد بايد گردد» را سر دادند که صفارهرندی گفت: ما زندانی سياسی نداريم بلکه زندانی امنيتی داريم.

به گزارش اين خبرگزاری، سبزپوشان در قسمتی از مراسم شعار درود بر خاتمی سلام بر موسوی سر دادند که آقای صفارهرندی گفت: شما رفيقان خوبی برای خاتمی نبوديد شما به او هم بی وفايی کرديد و شعار عبور از خاتمی را سر داديد. مطمئنا در آينده هم شعار عبور از موسوی را سر خواهيد داد.

دانشجویان همچنین خارج از دانشگاه، شعارهایی به هواداری از میر حسین موسوی سر دادند.


XS
SM
MD
LG