لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۴۱

ويليامز قهرمان « اوپن » استراليا شد


سرنا ويليامز در يک مسابقه يک طرفه بر ماريا شاراپووا پيروز شد تا برای سومين بار برنده رقابت های تنيس « اوپن » استراليا شود.
سرنا ويليامز در يک مسابقه يک طرفه بر ماريا شاراپووا پيروز شد تا برای سومين بار برنده رقابت های تنيس « اوپن » استراليا شود.

سرنا ويليامز در يک مسابقه يک طرفه بر ماريا شاراپووا پيروز شد تا برای سومين بار برنده رقابت های تنيس « اوپن » استراليا شود و به هشتمين قهرمانی در مسابقه های « گراند اسلم » دست يابد.


او به عنوان يک تنيس باز خارج از تنيس بازان حاضر در رده بند ی، در مسابقه پايانی روز شنبه بر تنيس باز شماره يک اين مسابقه ها، ماريا شاراپووا از روسيه، دردو « ست » به ترتيب ۱-۶ و ۲-۶ به راحتی پيروز شد . اين مسابقه تنها يک ساعت و دو دقيقه طول کشيد.


برای ويليامز اين پيروزی اوج بازگشت او را نشان داد. پس از مصدوميت شديد زانو، ويليامز در اثر غيبت در رقابتها تا رده ۸۱ جهانی سقوط کرد و در ملبورن استراليا بدون داشتن « رده » در اين رقابتهای
« گراند اسلم » شرکت کرد.


ويليامز ۲۵ ساله در اعلام رده بندی در هفته آينده تا رده چهاردهم صعود خواهد کرد، در حالی که شاراپووا در سايه راهيابی تا مرحله پايانی اين مسابقه ها، بار ديگر صاحب رده شماره يک جهانی خواهد شد.


شاراپووا پس از مسابقه گفت :« شما هرگز نمی توانيد سرنا را به عنوان يک حريف ارزيابی کنيد . می دانم که او چه توانايی هايی دارد و ويليامز امروز آن را نشان داد . او يک قهرمان شگفت انگيز است و او اين را بارها نشان داده است.»


تنيس باز ۱۹ ساله روسی افزود : « من در انتظار بازيهای بسيار بيشتری با او هستم و اميدوارم در آن ها پيروزيهايی هم داشته باشم.»


سرنا ويليامز در پاسخ به شاراپووا گفت :« می خواهم از ماريا تشکر کنم که چنين قهرمان بزرگی است . او نسبت به من سالهای بيشتری را پيش رو دارد . او يک جنگنده بزرگ است و هميشه تا آخرين امتياز می
جنگد . و اين ويژگی همان است که هميشه دوست دارم شاهد آن باشم.»


ويليامز در تمام طول مسابقه بر ضربه های « سرو » شاراپووا برتری نشان داد و با « سرو » های خود بر حريف جوان تسلط کامل داشت.


در جريان مسابقه به ندرت لحظه ای ديده شد که تنيس باز روسی بتواند ثبات خود را باز يابد.


XS
SM
MD
LG