لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۰۳

انتشار گزارش «ضرب و شتم همسر مشاور رييس جمهور ايران»


مهدى كلهر از زمان به رياست جمهورى رسيدن محمود احمدى نژاد در سال ۱۳۸۴ يكى از نزديكترين افراد به وى محسوب مى شود.
مهدى كلهر از زمان به رياست جمهورى رسيدن محمود احمدى نژاد در سال ۱۳۸۴ يكى از نزديكترين افراد به وى محسوب مى شود.
گزارش ها حاكى است كه مهدى كلهر، مشاور رسانه اى رييس جمهور ايران، به دليل «ضرب و شتم» همسر خود، از سوى پليس احضار شده است. نرگس كلهر، دختر آقاى كلهر، در گفت و گو با راديو فردا نيز اين خبر را تاييد كرده است.

سايت خبرى «آينده» روز پنجشنبه گزارشى در باره «ضرب و شتم همسر سابق مشاور رسانه اى محمود احمدى نژاد» منتشر كرده كه در آن اشاره شده است آقاى كلهر دوشنبه شب پس از يكسال و نيم به منزل «همسر سابق» خود در اكباتان رفته است و «كمتر از ۲۰ دقيقه پس از ورود وى به آپارتمان، ناگهان صداى ضجه هاى زن كه از همسايه هاى كمك مى خواسته همسايه ها را به در آپارتمان مى كشاند.»

نرگس كلهر، دختر اين مشاور رييس جمهور ايران، كه در آلمان به سر مى برد در گفت و گو با راديو فردا اين خبر را تاييد كرد ولى حاضر به بيان جزئيات بيشترى در باره اين حادثه و علت آن نشد.

سايت «آينده» مى گويد: «همسايه ها كه صداى زنى را مى شنيدند كه از كشته شدن قريب الوقوع خود خبر مى داده پشت در آپارتمان با تعجب تجمع مى كنند، تا اينكه ناگهان خانم معصومه طاهرى در حالى كه مهدى كلهر خشمگين به دنبال او بوده از در آپارتمان خارج مى شود و متوحش به خانه همسايه طبقه پايين تر، يعنى طبقه ششم پناه مى برد.»

بر اساس اين گزارش، يكى از همسايگان خانم طاهرى گفته است: «دو تا دور گردن معصومه طاهرى تماما دچار جراحت شده بود، و اين خانم از خش خش صدايش مشخص بوده كه در حال خفه شدن بوده است.»

مهدى كلهر مهرماه گذشته و پس از اينكه اخبار مربوط به پناهنده شدن دخترش به آلمان در رسانه ها پخش شد در گفت و گو با خبرگزارى های مهر و ایرنا گفته بود: «نرگس ۲۵ سال دارد و مادر او به دليل اينكه من با آقاى احمدى نژاد در همان سال ها (۸۴) همكارى مى كردم، درخواست طلاق كرد و اين امر نيز محقق شد. امروز نيز وى يكى از مخالفان آقاى احمدى نژاد است و در حال حاضر در دانشكده صدا و سيما تدريس مى كند.»

اين مصاحبه با واكنش خانم معصومه طاهرى روبرو شد و وى در گفت و گو با روزنامه «اعتماد» چاپ تهران اعلام كرد كه اصولا طلاقى در كار نبوده است و افزود: «چند وقت پيش آقاى كلهر خانه را ترك كردند و از پيش ما رفتند. شايد اسمش را بتوان متاركه گذاشت، اما از لحاظ قانونى من همسر ايشان هستم. من هر چقدر فكر مى كنم، نام ايشان هنوز در شناسنامه من است. نمى دانم بر چه اساس ايشان از من جدا شدند.»

دختر آقاى كلهر نیز اواخر مهرماه در گفت و گو با راديو فردا گفته بود كه «پدر و مادر من هنوز هم به طور قانونى از همديگر جدا نشده ‌اند. يك سال و نيم است كه پدر من خانه ما را ترك كرده و رفته است. نه به اين خاطر كه مادر من مشكلى با سياست داشته است.»

سايت «آينده» در ادامه گزارش روز پنجشنبه خود از معصومه طاهرى نقل و قول كرده كه گفته است: «خوشبختانه از مرگ حتمى نجات يافتم و موضوع از طريق مراجع قضايى ذيصلاح تحت پيگرد است و از لحاظ جسمى نيز تحت مداوا هستم.»

بر اساس اين گزارش، خانم طاهرى از آقاى كلهر شكايت كرده و «پس از مراجعه به پزشكى قانونى، همچنين شهادت شاهدان ماجرا، كلانترى ۱۳۵ اكباتان، مهدى كلهر را احضار كرده است.»

آينده مى افزايد: قرار است آقاى كلهر «روز يكشنبه، ۱۸ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در اين كلانترى حاضر و در خصوص اتهام خود پاسخگو باشد.»

منابع رسمی در ایران هنوز در خصوص این خبر واکنشی نشان نداده اند.

مهدى كلهر از زمان به رياست جمهورى رسيدن محمود احمدى نژاد در سال ۱۳۸۴ يكى از نزديكترين افراد به وى محسوب مى شود و ديدگاه هاى او در باره موسيقى زنان، پاپ، بازگشت خوانندگان لس آنجلسى، نمايش سازهاى موسيقى از تلويزيون، سانسور و آزادى بيان بارها بحث برانگيز شده است.
XS
SM
MD
LG