لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۲۷

خوانندگی التون جان در جشن ازدواج ميشائيل بالاک


حضور التون جان در جمع ميهمانان هديه غافلگيرانه ميشائيل بالاک به همسر خود سيمونه لامبه بود.
حضور التون جان در جمع ميهمانان هديه غافلگيرانه ميشائيل بالاک به همسر خود سيمونه لامبه بود.


ميشائيل بالاک، کاپيتن ۳۱ ساله تيم ملی فوتبال آلمان و هافبک سرشناس باشگاه چلسی لندن سرانجام پس از سال ها زندگی با سيمونه لامبه، و داشتن سه فرزند پسر از او، به شکل رسمی با وی ازدواج کرد.


ميشائيل بالاک خبر ازدواج خود را پيش از مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا با روزنامه نگاران در ميان گذاشته بود.


مراسم کليسايی اين ازدواج روز دوشنبه و مراسم اصلی اين جشن، سه شنبه هفته گذشته در ويلايی متعلق به يک کلوب قايقرانی در درياچه استرانبرگر واقع در ايالت بايرن آلمان برگزار شد و در چادر بزرگ مراسم نزديک به ۴۰۰ ميهمان از جمله فرانتس بکن باوئر، اولی هوينس، رودی فولر، متياس زامر، کريستف داوم، مربيان و بازيکنان معروف آلمانی و شخصيت هايی از فدراسيون فوتبال آلمان از جمله تئو تسوانتسيگر، رييس فدراسيون فوتبال اين کشور، حضور داشتند .


در ادامه اين جشن، روز چهارشنبه نيز مراسمی برگزار شد که در آن التون جان خواننده معروف بريتانيايی به صورت غير مترقبه با هليکوپتر شخصی خود از لندن به جمع ميهمانان پيوست.


حضور التون جان در جمع ميهمانان هديه غافلگيرانه ميشائيل بالاک به همسر خود سيمونه لامبه بود.


التون جان تا پاسی از شب در جشن شرکت داشت و به خوانندگی و نوازندگی پيانو پرداخت. جان، ترانه Your Song را برای زوج ميانسال خواند و مورد استقبال قرار گرفت.


ميشائيل بالاک پيش از آن که به باشگاه چلسی لندن بپيوندد در بايرن مونيخ توپ می زد و در آن دوران همراه با خانواده خود در همين منطقه استرانبرگر زندگی می کرد.


ميشائيل بالاک در شهر گورليتز در بخش شرقی آلمان که زمانی متعلق به آلمان شرقی بود به دنيا آمد و در بيست سالگی به باشگاه کايزرسلاترن رفت.


در اين باشگاه از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ تحت مربی گری اتو رهاگل، مربی سرشناس آلمان که هم اکنون سر مربی تيم ملی فوتبال يونان است به افتخاراتی نايل آمد و در آلمان معروف شد.


در همين شهر کايزرسلاترن بود که با همسر کنونی خود سيمونه لامبه، که آن زمان پيشخدمت رستورانی بود آشنا شد.


XS
SM
MD
LG