لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۲۲

نخستين و بدترین شکست پرسپوليس با چهار اخراجی


بازی پرسپوليس در برابر پاس یکی از «بدترين بازی های» اين تيم در فصل جاری لقب گرفته است.
بازی پرسپوليس در برابر پاس یکی از «بدترين بازی های» اين تيم در فصل جاری لقب گرفته است.

تیم پرسپوليس، صدر نشین لیگ برتر ایران روز دوشنبه در مرحله يک هشتم جام حذفی فوتبال ايران، نخستين و بدترین شکست خود را در زمين پاس همدان تجربه کرد.



پرسپوليس سه بر صفر شکست خورد و مسابقه را با چهار اخراجی به پايان رساند تا اوج تنش های داخلی تيم پيشتاز ليگ برتر ايران در کمترين زمان به شکل «نامطلوبی» خودنمايی کند .

در جلسه تمرين دو روز پيش از اين مسابقه، درگيری تند لفظی بين افشين قطبی، سرمربی پرسپوليس با رضا مرزبان، دستيار او، به اخراج مرزبان از تيم پرسپوليس انجاميد.


اما حمايت حميد استيلی، دستيار اول قطبی از مربی برکنار شده با شکست سنگين پرسپوليس، مشکلات را در این تیم آشکارتر کرد.


در ورزشگاه کوچک همدان، مهدی جعفر پور با زدن سه گل برترين شاگرد وينگو بگوويچ، مربی کروات پاس و مرد برتر اين روز بود.

درگيری قطبی و مرزبان بر سر مسئله بدنسازی بازيکنان است که مرزبان آن را برای ۹۰ دقيقه و بيشتر مناسب نمی داند و استيلی نيز با مرزبان همراه است


.


بازيکنی که سه گل به پرسپوليس زد


در ورزشگاه کوچک همدان، مهدی جعفر پور با زدن سه گل برترين شاگرد وينگو بگوويچ، مربی کروات پاس و مرد برتر اين روز بود.


در حالی که دو گل نخست جعفر پور در دقيقه های ۲۷ و ۵۸ حاصل اشتباه محض دروازه بان پرسپوليس ( مهدی واعظی ) و مدافعان اين تيم بود ( اولی پژمان نوری و دومی محمد نصرتی )، گل سوم در دقيقه ۸۲ و در پی اخراج فرزاد آشوبی، با بی تفاوتی مدافعان تيم سرخپوش تهرانی حاصل شد.


پس از به ثمر رسيدن گل سوم، حسين بادامکی، محمد نصرتی و عليرضا واحدی نيکبخت به دلیل انجام بازی خشن و يا اعتراض به داور، از زمين اخراج شدند.


سه اخراجی پرسپوليس در شش دقيقه زمان پايانی مسابقه بود. سه گل تيم پاس در حالی بدست آمد که پرسپوليس به عنوان يک تيم تهاجمی و توفانی، در اين بازی با يک فوتبال بی هدف، پر خطا و سردرگم، هيچگاه نتوانست دروازه تيم مصمم و با انگيزه پاس را با خطر جدی رو به رو کند.


بازی پرسپوليس در برابر پاس نه تنها «بدترين بازی» اين تيم در فصل جاری، که شايد يکی از انتقاد آميزترين بازي های اين تيم در دوران فوتبال اين تيم پر سابقه توصیف شده است.


پاس همدان که در مسابقه رفت ليگ برتر در همين ورزشگاه دو بر يک از پرسپوليس شکست خورده بود، حالا به عنوان يکی از مدعيان مقام قهرمانی اين جام، پای به مرحله يکچهارم پايانی می گذارد تا با تيم ليگ يکی فولاد اهواز پيکار کند.


XS
SM
MD
LG