لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۳۲

صدای شما؛ واکنش شنوندگان به مدرک کردان


در برنامه این هفته «صدای شما، صدای فردا» نخست صدای شنوندگان رادیو فردا را می شنویم که روی پیام گیر رادیو فردا اظهار نظر کرده اند.


تازه ترین پیامک ها و ایمیل های شنوندگان رادیو فردا را مرور می کنیم و سپس انتقادها و پیشنهادهای شنوندگان رادیو فردا در این برنامه مطرح می شود.


در بحث آزاد برنامه «صدای شما، صدای فردا»، سه شنونده رادیو فردا از ایران شرکت دارند و موضوع بحث نیز مدارک تحصیلی علی کردان، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران است که مخالفان وی گفته اند «جعلی» است.


آرش، شهرام و شعبانی سه شنونده رادیو فردا هستند که از طریق ارسال پیامک برای شرکت در بحث آزاد برنامه صدای شما صدای فردا ثبت نام کردند.


آرش عقیده دارد: «ارائه مدارک جعلی برای تصدی مقام وزارت کشور نشان از سقوط اخلاق در دولت نهم دارد.»


شعبانی می گوید: «با نظر آقای محمود احمدی نژاد موافقم (مدارک تحصیلی کاغذ پاره ای بیش نیستند) وتجربه افراد برای احراز یک مقام دولتی از مدارک تحصیلی مهمتر است.»


شهرام، دیگر شنونده رادیو فردا تاکید می کند: «فردی که مدارک تحصیلی جعلی ارائه می کند تجربه برای احراز یک مقام کلیدی دولت را از کجا بدست آورده است.»


هر سه شنونده رادیو فردا به رغم اختلاف نظر عقیده دارند که حضور آقای کردان در مقام وزارت کشور ، انتخابات آینده ریاست جمهوری در ایران را زیر سئوال برده است.


در پایان برنامه «صدای شما، صدای فردا»، پیام، مسئول پخش موسیقی در رادیو فردا به انتقادها و پیشنهادهای شنوندگان پاسخ می دهد.


سئوال این هفته برنامه «شما چه فکر می کنید؟»


تازه ترین گزارش محمد البرادعی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در اختیار شورای حکام آژانس قرار گرفت. واکنش شما به گزارش آژانس در باره فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران چیست؟


برای پاسخ به سئوال برنامه «شما چه فکر می کنید؟» با شماره تلفن : 00420221122112 تماس بگیرید.


شماره تلفن پیام گیر رادیو فردا : 00420221124113


شماره تلفن پیامک گیر رادیو فردا : 00420603874150


وآدرس ایمیل رادیو فردا : info@radiofarda.com


XS
SM
MD
LG