لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۰۰

محرومیت سنگین هفت ستاره بسکتبال لیگ ان بی ای


الن ایورسن در ابتدای فصل جاری با قراردادی سنگنین از فیلادلفیا به دنور آمده است.
الن ایورسن در ابتدای فصل جاری با قراردادی سنگنین از فیلادلفیا به دنور آمده است.

بدنبال جنجالی که در مسابقه بين تيم های بسکتبال «نيويورک نيکس» و « دنور نوگتس» درشب شنبه پيش آمد، کارملو آنتونی، بهترين امتياز آور بسکتبال ان بی ای در ميان هفت بازيکن محرومی بود که در اين جنجال نقش داشتند .


جنجال در «مديسن اسکواير گاردن» نيويورک وقتی بروز کرد که يک دقيقه و ۱۵ ثانيه به پايان وقت يک چهارم آخرمسابقه باقی مانده بود و« مردی کالينز» از تيم نيکس به روی جی . ار . اسميت در حال حمله به سبد، خطا کرد .


آنتونی، مهاجم تيم دنور با ميانگين ۶/ ۳۱ امتياز در هر مسابقه ( بهترين امتياز ليگ ) برای پانزده مسابقه محروم شد زيرا نيت رابينسن از نيويورک را هل داد و به صورت کالينز مشت زد .


ديگر محروميت ها شامل رابينسن بازيکن گارد تيم نيکس از ۱۰ مسابقه، اسميت ، بازيکن گارد تيم نوگتس از ۱۰ مسابقه، کالينز بازيکن گارد تيم نيکس از شش بازی، جيرد جفريز،مهاجم تيم نيکس از چهار بازی، جروم جيمز سانتر تيم نيکس و نه نه ، مهاجم تيم نوگتس، هر کدام يک بازی( به دليل ترک نيمکت ذخيره ها به هنگام درگيری در داخل زمين) می شود .


به گفته ديويد استرن، کميسيونر ان بی ای، سازمان های دو تيم نيکس و نوگتس هر کدام ۵۰۰ هزار دلار جريمه شدند .


استرن در اعلام محروميت ها گفت: «ان بی ای و بازيکنان آن نمايانگر يک بازی با مهارت ها، روحيه ورزشکارانه و زيبايی فوق العاده آن هستند، خوب يا بد آنها بايد نمونه ای برای همه جهان بسکتبال در داخل و بيرون از زمين باشند.»


او افزود :«در سوی مثبت آن، شوق و علاقه بازيکنان به بازی، تماس با هواداران ما، اجرای تعهدات خود و احترام به سنت بازی قرار دارد. و در سوی منفی، زمانی است که ما با همه وجود درتلاشيم تا درگيری را از اين بازی دور کنيم، ولی کاستی هايی پيش می آيد نظير آن چه شنبه شب در مديسن اسکواير گاردن نيويورک ديديم وآن نشان داد که هنوز بايد کار بيشتری انجام شود . »


استرن تاکيد کرد: « اين وظيفه ماست که گام های محکم تری برای دوری از چنين کاستی ها برداشته شود و پيامی برای همه آنها که بازی بسکتبال را دنبال می کنند داريم که ما الزام های خود را می فهميم و با جديت با آن رو به رو می شويم.»


XS
SM
MD
LG