لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۳۶

ساموئل اتوو: من ناجی بارسا نیستم


اگر چه ساموئل اوتو خود را ناجی بارسا نمی داند ولی کودکان کامرونی طرفدارش این گونه فکر نمی کنند
اگر چه ساموئل اوتو خود را ناجی بارسا نمی داند ولی کودکان کامرونی طرفدارش این گونه فکر نمی کنند

ساموئل اتوو مهاجم کامرونی تيم بارسلونا صريحا می گويد که او ناجی بارسا نيست اما از اينکه دوباره سلامتی اش را بدست آورده خوشحال است.


اتوو به خاطر کشيدگی مينيسک، چهارماه از فصل را نيمکت نشين شد و در اين مدت نبود او در تيم به خوبی احساس می شد.


انتظار می رود بارسلونا با اتوو و ليونل مسی همان تيم تهاجمی هميشگی شود، اما اتوو بعد از برگشتش به تلويزيون بارسا گفت:«اصلا فکر نمی کنم که ما دو نفر ناجيان تيم هستيم چرا که بارسلونا بدون ما هم بد بازی نمی کرد. من خوشحال هستم که با برگشت مان مثل سابق می شويم و مربی مان به راحتی می تواند از بين اين بازيکنان انتخاب کند.»


اتوو در بازی مقابل اوساسونا که با تساوی بدون گل تمام شد از دقيقه ۸۴ وارد زمين شد. اما او هم نتوانست گلی برای بارسا بزند. مرد سال فوتبال آفريقا از سپتامبر سال ۲۰۰۶ که مصدوم شد تا قبل از اين بازی برای بارسا به ميدان نرفته بود.


اتوو گفت:«بعد از مدت ها بازی کردن برايم خيلی خوشايند بود درست مثل اين که برای اولين بار در ليگی طراز بالا بازی می کنم. هر چند که فقط چند دقيقه به زمين رفتم اما مهمترين مساله بازی کردن و احساس خوب بازگشت دوباره ام بود و اينکه می توانم بازی کنم. هر بازيکنی برای برد به زمين می رود و يک مهاجم بايد که بتواند گل بزند اما در بازی با اوساسونا اين اتفاق نيفتاد. تنها چيزی که حالا نياز دارم اين است که دوباره فيکس بشوم . اين نياز به زمان دارد و اينکه سخت تمرين کنم و به اندازه کافی استراحت داشته باشم.»


اتوو تصديق کرد که در نبود او، مطبوعات بارسا را به خاطر بازيهای دور از انتظارشان خيلی تحت فشار گذاشته بودند و تاکيد می کند که بعضی از اين انتقادات لازم بود:«ما شايد سزاوار بعضی از انتقادات بوديم چرا که مردم انتظار زيادی از تيم مان دارند. اما هميشه بايد خوشبين باشيم و بايد که برای قهرمانی های ديگر اميدوار باشيم. ما تيم بسيار خوبی داريم و اميدواريم که کمی هم شانس در ادامه راه بياوريم.»


بارسلونا در حال حاضر با ۴۳ امتياز از ۱۲ برد، ۷ مساوی و ۲ باخت صدرنشين جدول لاليگا ست و تلاش دارد که اختلاف خود را با سويلا و والنسيا که سايه به سايه او را تعقيب می کنند بيشتر کند.


سويلا با ۱۲ برد، پنج مساوی و هشت باخت ۴۲ امتيازی است و والنسيا با ۱۲ برد، سه باخت و شش مساوی، ۳۹ امتياز دارد و به هفته آخر چشم دوخته است.


اتوو با اشاره به حساسيت بازی بعدی اين تيم گفت:«ما صدرنشين جدول هستيم و کمتر از يک هفته وقت باقی است. به نظر من ما اصلا نبايد به تيم های پشت سرمان فکر کنيم. اگر هيچ اشتباهی مرتکب نشويم براحتی قهرمان می شويم اما قبل از اين اتقاق درست مثل بقيه تيم ها بايد سخت تمرين کنيم»


XS
SM
MD
LG