لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۳:۵۸

کنسرت های «سلین دیون» پایان می یابد


سلین دیون با آهنگ معروف تایتانیک به شهرت جهانی رسید.
سلین دیون با آهنگ معروف تایتانیک به شهرت جهانی رسید.

پس از پنج سال اجرای برنامه مداوم در يکی از باشکوه ترين «شو» های لاس وگاس، «سلين ديون» خواننده ای که با اجرای ترانه متن فيلم تايتانيک به شهرت جهانی رسيد اعلام کرد که در دسامبر ۲۰۰۷ به اجرای اين برنامه ها خاتمه می دهد.


اين خواننده کانادايی تباری که از نوجوانی به خوانندگی پرداخته و از پنج سال پيش به اجرای برنامه های مخصوصی بنام «شوی سلين ديون» در يکی از بزرگترين و مجهزترين سالن های کازينوی « سزار پالاس » در لاس وگاس اشتغال دارد در آغاز سال ۲۰۰۷ اعلام کرد که روز پانزدهم دسامبر همين سال آخرين برنامه خود را در شهر لاس وگاس اجرا خواهد کرد.


ديون، سوپر استار موسيقی و برنده جوايز متعددی از جمله «گرمی» در سال ۲۰۰۳ با امضای يک قرارداد سه ساله به مبلغ ۱۰۰ ميليون دلار دست به انجام کنسرت های معروف خود که با عنوان «يک روز تازه» اجرا می شود زد.


در اين کنسرت ها، او روی صحنه هايی با دکوراسيون پرخرج و خيره کننده با تعويض چند لباس و به همراه يک ارکستر سمفونی کامل به اجرای برنامه می پردازد. پس از انعقاد قرارداد با سلين ديون، دست اندرکاران برگزاری اين کنسرت منحصر بفرد تالار مخصوصی بنام «کاليسيوم» را که مجهز به وسايل اجرای اين شوی باشکوه است ساختند که ساختمان آن بيش از ۹۵ ميليون دلار خرج برداشته است . اين برنامه در مدتی کوتاه با چنان موفقيتی همراه بود که قرارداد خانم سلين ديون به مدت دوسال ديگر تمديد شد.



تا پايان سال چهارم اين برنامه ها، بيش از دو و نيم ميليون نفر از شو خانم ديون در لاس وگاس ديدن کرده اند.

تا اين تاريخ و در پايان سال چهارم اين برنامه ها بيش از دو و نيم ميليون نفر تاکنون از شو خانم ديون در لاس وگاس ديدن کرده اند.


درآخرين سال اجرای اين برنامه ها با اضافه کردن دکورها و لباس ها و طراحی تازه صحنه های باشکوه آن اين برنامه برای نمايش در يک شوی تلويزيونی مخصوص فيلمبرداری خواهد شد و سپس روی دی وی دی در اختيار علاقمندان وی قرار خواهد گرفت:


روز اول مارس آخرين بليت های شوی سلين ديان که گاه مبلغ آن به هزار دلار هم رسيده است به فروش خواهد رسيد.


خانم ديون در يک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: «با به پايان رسيدن اين شو ما خود را آماده می کنيم تا يکی از بهترين سال های اجرای آن را در اختيار دوستداران اين برنامه قرار دهيم.»


XS
SM
MD
LG