لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۲۰:۰۵

هامبورگ با گل «مهدوی کيا» پيروز شد


پيروزی آخر هامبورگ وقتی به دست آمد که مهدی مهدوی کيا در دقيقه ۶۰ يک توپ سرگردان را بدل به تک گل پيروزی بخش کرد.
پيروزی آخر هامبورگ وقتی به دست آمد که مهدی مهدوی کيا در دقيقه ۶۰ يک توپ سرگردان را بدل به تک گل پيروزی بخش کرد.

هامبورگ با تک گل مهدی مهدوی کيا، بر وولفسبورگ پيروز شد تا هر چه بيشتر از خطر سقوط به دسته پايين تر فاصله بگيرد. هامبورگ در خانه اش با گل مهدی مهدوی کيا به پيروزی با ارزشی دست يافت.


هامبورگ دو ماه پيش، هنگام آمدن هوب استيونس هلندی به جای توماس دال به عنوان مربی، در رده آخر جدول رده بندی قرار داشت، اما با اين جايگزينی، اين تيم با رسيدن به پنجمين پيروزی در هفت مسابقه آخر خود در حال حاضر از کابوس سقوط رهايی يافته است.


پيروزی آخر وقتی به دست آمد که مهدی مهدوی کيا در دقيقه ۶۰ يک توپ سرگردان را بدل به تک گل پيروزی بخش کرد.


هامبورگ حالا از ۲۷ مسابقه فوتبال در دسته برتر آلمان، بوندسليگا، با ۳۲ امتياز در رده دهم است؛ سه امتياز بيش از بالاترين تيمی که در در جمع تيم های در گير با مساله خطر سقوط به دسته پايين تر قرار دارد. تا پايان فصل فوتبال بوندس لیگا هفت بازی باقی مانده است.


بوخوم، تيمی که روزگاری مهدوی کيا و وحيد هاشميان گلزنان آن بودند، با به ثمر رسيدن چهاردهمين گل تئوفانيس خکاس در اين فصل فوتبال آلمان، پايه گذار پيروزی دو بر صفر بر تيم هانوفر ۹۶، با حضور وحيد هاشميان شد، تا اين تيم نيز از منطقه خطر دور شود.


خکاس، مهاجم يونانی، در دقيقه ۳۵ با پاس کريستوف دابروسکی، گل نخست را زد و جول اپاله کامرونی سه دقيقه پيش از پايان نيمه نخست، نتيجه را دو برصفر کرد.


بوخوم بر پايه دومين پيروزی پياپی در خانه اش، با ۳۰ امتياز به رده چهاردهم صعود کرد. اين پيروزی بوخوم را دارای يک امتياز بيشتر از سه تيم ته جدول ساخت. جالب است که تا پايان فصل با حساب احتمالات، تنها شش تيم صدر جدول از خطر سقوط کاملا آسوده هستند.


شالکه با ۵۳ امتياز، وردربرمن با ۵۱ امتياز، اشتوتگارت با ۴۹ امتياز، بايرن مونيخ با ۴۷ امتياز، له ورکوزن با ۴۲ امتياز و نورنبرگ با ۴۱ امتياز شش تيم پيشتاز هستند.


بايرن مونيخ اين هفته دو بر صفر تيم پيشتاز شالکه را شکست داد تا همچنان نگاهی به تکرار مقام قهرمانی اش داشته باشد.


XS
SM
MD
LG