لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۵۰

سه مامور ناجا در کرمانشاه حین عملیات تعقیب و گریز «کشته شدند»


آمار ماموران پلیس و سپاه که در جریان تعقیب و گریز «متخلفان»٬ «اشرار» و «قاچاقچیان موارد مخدر» طی دو هفته اخیر کشته شده‌اند به هفت نفر رسید.

وب‌سایت محلی «مرصا‌نیوز» روز پنجشنبه ۲۴ فروردین از مرگ سه مامور نیروی انتظامی در شهرستان «ثلاث باباجانی» از توابع استان کرمانشاه خبر داده است.

این وب‌سایت٬ علت مرگ این سه نفر را انحراف خودروی حامل چهار مامور پلیس در حین تعقیب یک اتومبیل «حامل قاچاق» اعلام کرده است.

در این تعقیب و گریز، «خودروی ماموران نیروی انتظامی از جاده منحرف شده و به دره سقوط می‌کند‌ و در اثر این سانحه سه نفر از چهار سرنشین» آن جان خود را از دست دادند.

۲۳ فروردین امسال نیز دو عضو قرارگاه «قدس» نیروی زمینی سپاه پاسداران در حین انجام ماموریت در زاهدان دچار سانحه شده و جان خود را از دست دادند.

رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران علت اصلی وقوع این حادثه را اعلام نکرده‌اند٬ اما «باشگاه خبرنگاران جوان» می‌گوید که علت مرگ این دو مامور سانحه رانندگی بوده است.

۱۱ فروردین نیز دو مامور پلیس در برخورد با یک دستگاه خودرو پراید دچار سانحه شده و جان باختند.

سرنشینان این خودرو روز ۱۳ فروردین توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده‌اند.

همه ساله تعداد قابل توجهی از ماموران پلیس٬ سپاه و بسیج در ماموریت‌های مختلف دچار سانحه می‌شوند که آمار دقیقی از تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این حوادث در دست نیست.

XS
SM
MD
LG