لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۰۴

شبکه ایران: احمدی‌نژاد از زندان اوین بازدید می‌کند


وبسایت‌ خبری شبکه ایران، وابسته به موسسه دولتی ایران، در خبری اعلام کرد که محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور، قصد دارد از زندان اوین بازدید کند.

شبکه ایران به نقل از یک منبع آگاه که نامی از وی نبرده، روز چهارشنبه، ۱۲ مهر، نوشت: «رئیس جمهور قصد دارد بزودی از زندان اوین بازدید نماید.»

شبکه ایران می‌افزاید در این برنامه «رئیس جمهور از همه بندها و بخش های زندان اوین بازدید خواهد کرد.»

این خبر در حالی منتشر شده است که علی‌اکبر جوانفکر، مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد و مدیرعامل موسسه ایران در زندان اوین به سر می‌برد.

علی‌اکبر جوانفکر روز پنجم مهرماه همزمان با سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در منزلش برای اجرای حکم بازداشت شد.

محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه خود، ضمن اینکه وعده داد بود این مسئله را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: «لابد ضرورت خيلی مهمی بود که ۱۰ دقيقه مانده به سخنرانی رئيس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل آقای جوانفکر را دستگير کردند.»

وی افزود: «اين کار اصلا کار خوبی نبود و من از اين مسئله متاسفم و حتما خودشان هم متوجه شدند که اين کار جز آنکه به خبر اول رسانه‌ها تبديل شود فايده‌ای نداشته است.»

دادگاه کيفری استان تهران در ۲۵ آبان ماه سال گذشته، علی اکبر جوانفکر را به تحمل شش ماه حبس تعزيری به اتهام «نشر مطالب خلاف موازين اسلامی» و شش ماه حبس تعزيری ديگر به اتهام «انتشار مطالب خلاف عفت عمومی» محکوم کرده بود.

شبکه ایران به نقل از منبع آگاه خود نوشته است که هدف از بازدید محمود احمدی‌نژاد از زندان اوین «آگاهی رئیس جمهور از وضعیت زندان‌ها، بررسی راهکارهای عملی جهت تعامل و همکاری بهتر قوای مجریه و قضائیه جهت بهبود وضعیت زندان‌ها، آگاهی از مشکلات زندانیان بویژه زندانیان مالی و دیه و... » است.

شبکه ایران به نقل از این منبع آگاه می‌افزاید پیش بینی می‌شود این بازدید بزودی انجام شود.
XS
SM
MD
LG