لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۵۶

شكست تیم پرسپوليس در برابر مقاومت سپاسى


پرسپوليس با خوردن دو گل پياپى در شروع نيمه دوم در برابر مهمانش مقاومت سپاسى با نتيجه دو بر يك شكست خورد و موقعيتش به عنوان يكى از چهار تيم نخست ليگ برتر فوتبال ايران در خطر افتاد.

با گل دقيقه ۴۰ پژمان نورى، پرسپوليس نيمه نخست را يك بر صفر پيش افتاد و چنين به نظر آمد كه با اين برترى در پايان نيمه اول، پرسپوليس در ورزشگاه آزادى دست كم مغلوب تيم مقاومت سپاسی شيراز نباشد.

اما دو گل پياپى مقاومت در همان ۱۴ دقيقه شروع نيمه دوم توسط سيامك كوهنورد و مصطفى صبرى، همه محاسبه ها و پيش فرض ها را به هم ريخت تا تيم غلامحسين پيروانى با سه امتياز به خانه بازگردد.

مقاومت در نيمه دوم بازى تحسين برانگيزى داشت.

اين مسابقه در روز سه شنبه ۱۳ اسفند و در حضور حدود ۱۵۰۰۰ تماشاگر انجام شد. در دقيقه هاى پايانى، تماشاگران پرسپوليسى با شعارهاى خود بار ديگر نارضايتى خود را از نتايج اين تيم نمايان ساختند.

تساوى در اهواز

صباى قم در اهواز با فولاد به تساوى دو بر دو رسيد.

در ورزشگاه تختى اهواز، صبا با گل هاى محسن يوسفى در دقيقه هاى ۴۷ و ۸۳ (از نقطه پنالتى) تنها ثانيه هاىى با پيروزى دو بر يك فاصله داشت كه در دقيقه ۳+۹۰ نادر احمدى با شليك از راه دور بازى را دو بر دو كرد.

بختيار رحمانى در دقيقه ۷۲ بازى را يك بر يك كرده بود.

پس از دو مسابقه اين روز، يكى از حساس ترين مسابقه هاى هفته سى ام، در روز چهارشنبه بين استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان بين تيم هاى اول و دوم ليگ برتر انجام مى شود.

مسابقه هاى باشگاهى ايران پس از رقابت هاى چهار تيم حاضر در ليگ برتر آسيا و تيم ملى در روز ۱۴ فروردين سال آينده ادامه خواهد يافت.
پرسپوليس روز سه شنبه ۲۰ اسفند نخستين مسابقه در ليگ قهرمانان باشگاههاى آسيا را در ورزشگاه آزادى تهران در برابر تيم شارجه امارات انجام خواهد داد.

ايران - كنيا

به گزارش خبرگزارى مهر با پا در ميانى محمود احمدى نژاد، رييس جمهورى اسلامى، تيم ملى كنيا براى انجام يك مسابقه با تيم ملى ايران در روز ۲۴ اسفند، به تهران خواهد آمد.

كنيا در گروه دوم انتخابى جام جهانى در منطقه آقريقا با تيم هاى نيجريه، تونس و موزامبيك رقابت مى كند. مسابقه تداركاتى با تيم هاى قطر و بحرين هم منتفى شد. ايران در روز هشتم فروردين با تيم ملى عربستان در مقدماتى جام جهانى بازى خواهد كرد.

براى آمادگى هرچه بيشتر در اين بازى، تيم ملى روز سوم فروردين هم با تيم ملى كويت در خاك كويت بازى خواهد كرد.
XS
SM
MD
LG