لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۰:۴۸

نحوه حل مشکل پخش زنده در رادیو فردا


در دو هفته اخیر به دلیل برخی به روزرسانی‌ها در آدرس پخش زنده رادیو فردا، دسترسی به این بخش با مشکلاتی روبه‌رو بود.

بخش فنی رادیو فردا در این دوره تلاش کرده است تا با جایگزینی کدهای جدید به جای کدهای قدیمی در اپلیکیشن‌های ویژه تلفن‌های هوشمند، مشکل پخش زنده رادیو را حل کند.

در حال حاضر پخش زنده رادیو فردا از طریق اپلیکشن‌ اختصاصی رادیو فردا که از طریق اپ‌استور و نیز پلی‌استور، برای آیفون‌ها و گوشی‌های اندرویدی قابل دریافت است.

همچنین اگر کاربر اپلیکیشن (Tunein radio) هستید نیز می‌توانید از طریق این اپلیکیشن، به پخش زنده رادیو فردا دسترسی داشته باشید.

با این حال اگر همچنان در دریافت پخش زنده رادیو فردا از طریق این اپلیکیشن‌ها دچار مشکل هستید، باید اپلیکشین‌های خود را به‌روز (آپدیت) کنید و مطمئن شوید که از آخرین نسخه ارائه شده این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنید.

در صورتی که به جز این دو اپلیکیشن، از روش‌های برای شنیدن رادیو فردا استفاده می‌کنید و همچنان مشکل شنیدن پخش زنده رادیو فردا را دارید، با ارسال ایمیل به نشانی webmaster@radiofarda.com، نام اپلیکیشن و یا روشی که برای دریافت پخش زنده از طریق آن مشکل دارید را یادآوری کنید تا بخش فنی رادیو فردا در اسرع وقت این مشکل را حل کند.

کاربرانی که از دو طریق «ویندوز مدیا پلیر» و «وی‌ال‌سی مدیا پلیر» برای شنیدن رادیو فردا استفاده می‌کنند و پس از تغییرات اخیر با مشکل پخش زنده روبرو هستند، باید نرم‌افزارهای خود را به روز کرده یا از طریق زیر، لینک جدید را وارد کنند تا این مشکل رفع شود.

لينک جدید پخش زنده رادیو فردا

برنامه هفتگی «صدای شما، صدای فردا» در همین زمینه که روز ۳۰ مهر پخش شده است.



برنامه هفتگی «صدای شما، صدای فردا» در همین زمینه که روز ۲۳ مهر پخش شده است.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG