لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۴۵

ستاره فيلم های «سريع و خشمگین» در حادثه رانندگی کشته شد


پل واکر، يکی از بازيگران اصلی مجموعه فيلم های «سريع و خشمگین»* (Fast & Furious) که تاکنون شش فيلم آن ساخته و به نمايش درآمده، در جريان يک حادثه رانندگی کشته شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشيتد پرس، شامگاه يکشنبه يکم دسامبر، دهم آذرماه اعلام شد که پل واکر در جريان سانحه رانندگی و در حالی که پشت فرمان نبوده، کشته شده است.

«ايمی ون آيدن» مسئول ارتباطات پل واکر در بيانيه ای گفت: «پل واکر به همراه «راجر رادز» مشاور مالی و دوست خود راهی يک جشن خيريه بودند که اتومبيل پورش قرمز رنگ دچار تصادف شده و هر دو سرنشين آن کشته شدند.»

روز دوشنبه يازدهم آذرماه هافينگتون پست در گزارشی اعلام کرد علاقمندان پل واکر در لس آنجلس کاونتی در محل حادثه جمع شده اند. پليس محلی می گويد تحقيقات در حال انجام است و هنوز به طور دقيق علت اين سانحه اعلام نشده هرچند می توان از الان گفت سرعت بالا يکی از فاکتورها بوده است.

هواداران او می گويد از آن جايی که پل واکر با فيلم های «سريع و خشمگین» و رانندگی سريع در ذهن طرفداران خود حک شده، مرگ در پی تصادف با ماشين اثری عجيب در آن ها داشته است.

علاقمندان به محل حادثه آمده و با گذاشتن گل و روشن کردن شمع به اين هنرمند سينما ادای احترام کردند. تايريس گيبسون همبازی پل واکر پس از ديدار از محل حادثه و در حالی که گريه می کرد در پيامی گفت: «فيلم های سريع و خشمگین با انرژی خاص پل واکر همراه بود و ما تلاش می کنيم اين انرژی را درست نگه داشته و حفظ کنيم.»

اين حادثه در محلی روی داده که حداکثر سرعت مجاز، ۴۵ مايل در ساعت، حدود ۷۰ کيلومتر برساعت بوده است. پورش ۲۰۰۵ «کررا جی تی» با رنگ قرمز، پس از برخورد با تير چراغ برق و پس از آن يک درخت، در شعله آتش گرفتار شده است.

از پل واکر دختری ۱۵ ساله به جا مانده است. دو فیلم با نام های «ساعت ها» که در مورد توفان کاترینا در آمریکا است و نیز فیلم «قصر آجری» از او آماده نمایش است. وی همچنین در حال فیلمبرداری و ساخت هفتمین فیلم از مجموعه «سریع و خشمگین» بود.
----------------------------------------------------------------------------------------------

* این فیلم در ایران به نام «سریع و آتشین» نیز معروف است.
XS
SM
MD
LG