لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۲:۳۴

بکهام به رئال مادريد جواب نمی دهد


ليورپول و يکی از باشگاههای ژاپن هم خواهان جذب بکهام هستند.
ليورپول و يکی از باشگاههای ژاپن هم خواهان جذب بکهام هستند.

ديويد بکهام، فوتباليست انگليسی تيم رئال مادريد و گرانقيمت ترين ستاره فوتبال دنيا، هنوز به باشگاه خود برای تمديد قرارداد پاسخ نداده است.


قرارداد بازيکن خط ميانی تيم رئال با اين تيم در تابستان ۲۰۰۷ به پايان می رسد و باشگاه رئال قراردادی با مبلغ بالا برای دو سال ديگر به بکهام پيشنهاد کرده است.


مديران باشگاه رئال از بکهام خواسته بودند تا پايان سال ۲۰۰۶ به پيشنهاد باشگاه پاسخ دهد که وی هنوز به باشگاه جواب مثبت يا منفی نداده است.


طبق قوانين يوفا، اگر بکهام تصميم می گرفت تا پيش از پايان سال ۲۰۰۶ از رئال برود، باشگاه می توانست برای انتقال وی وارد مذاکره با ديگر باشگاه ها شود.


با پايان اين مهلت، حالا بکهام می تواند وارد گفت و گو با باشگاه های ديگر شده و اگر در پايان قرارداد خود با باشگاه ديگری به توافق برسد، ديگر رئال مادريد نمی تواند بابت انتقال وی پولی طلب کند.


سخنگوی ديويد بکهام در گفت و گو با خبرگزاری اسپورت کلاب خبر داده بکهام قصد جدا شدن از رئال را ندارد، اما مايل است در قرارداد تازه وی تضمين شود که بيشتر به بازی گرفته می شود.


اين در حالی است که بکهام هم با اينترميلان وارد گفت و گو شده و هم عنوان کرده به طور جدی به رفتن به آمريکا و ماندن در آن کشور فکر می کند.


ليورپول و يکی از باشگاههای ژاپن هم خواهان جذب بکهام هستند.
XS
SM
MD
LG