لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۲۱:۴۷

«کافه تيتر» بازشد


پس از یک روز تعطیلی، کافه تیتر دوباره باز شد
پس از یک روز تعطیلی، کافه تیتر دوباره باز شد

مديران کافه تيتر، پاتوق تازه تاسیس روزنامه نگاران و هنرمندان، می گویند که صبح روزیکشنبه سوم دی ماه، اداره اماکن نيروی انتظامی از اين کافه فک پلمپ کرده است.


روزنامه نگارانی که به اين کافه آمد و شد دارند نيز در وبلاگ های خود ضمن تاييد فک پلمپ کافه تيتر، از مهلت يک ماهه اداره اماکن به مديران اين کافه، خبر داده اند .


بيتا صالحی و بهنام قلی پور، زوج روزنامه نگاری که مديريت کافه تيتر را بر عهده دارند، ساعتی پيش در وبلاگ کافه تيتر خبر رفع پلمپ اين کافه را منتشر اعلام کردند.


مدیران کافه خبر داند که مشکل کافه يک مشکل اداری بود که فعلآ حل و فصل شده و اظهار اميدواری کردند در آينده نيز برای اين کافه که در مدت کوتاهی توانسته تبديل به پاتوق بسياری از روزنامه نگاران و هنرمندان شود، مشکلی پيش نيايد .


روزنامه نگارانی که کافه تيتر پاتوق آنها بوده نيزدر وبلاگ های خود خبر داده اند همزمان با فک پلمپ کافه تيتر از سوی اداره اماکن نيروی انتظامی ، با مهلت يک ماهه اين اداره به زوج روزنامه نگاری که مديريت اين کافه را دارند همراه بوده است .


کافه تيتر بنا به اعلام اداره اماکن نيروی انتظامی تا يک ماه ديگر هم می تواند به فعاليت خود ادامه دهد تا در اين مدت صلاحيت مديران آن از سوی نيروی انتظامی و مراجع صلاحیت دار تاييد شود.


از سوی مراجع رسمی اماکن نیروی انتظامی و همچنین صاحبان کافه تیتر اشاره ای به دلیل پلمپ این کافه نشده اما در وبلاگ این کافه نوشته شده که صاحبان کافه باید تایید صلاحیت شوند که ممکن است همین دلیل موجب تعطیلی آن شده باشد.


با این حساب هنوز مشخص نیست حتی اگراین دلیل برای تعطیلی کافه آورده شده، چرا و چگونه و از سوی چه شخص و یا سازمانی باید صاحبان کافه تایید صلاحیت شوند.


دو روزنامه نگار صاحب کافه تیتر در وبلاگ خود خبر داده اند در صورتی که صلاحيت اين دو نفر در مهلت يک ماهه از سوی مقامات نيروی انتظامی تا ييد نشود، کافه تيتر دوباره پلمپ و تعطيل خواهد شد

دو روزنامه نگار صاحب کافه تیتر در وبلاگ خود خبر داده اند در صورتی که صلاحيت اين دو نفر در مهلت يک ماهه از سوی مقامات نيروی انتظامی تا ييد نشود، کافه تيتر دوباره پلمپ و تعطيل خواهد شد .


کافه پاتوق بیشترروزنامه نگاران که نام «کافه تيتر» را بر خود دارد، نيمه اسفند سال ۸۴ گشايش يافت، و با برگزاری نشست های نقد و رونمايی کتاب، بزرگداشت هنرمندان و نمايشنامه خوانی در نزديک به ده ماه فعاليت خود به يکی از پاتوق های فرهنگی تهران تبديل شد .


همزمان با پلمپ اين کافه، مسعود ده نمکی از چهرهای سرشناس انصار حزب الله، يادداشتی با عنوان « در اين کافه کسی بد مستی نمی کرد » در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد و در آ ن ضمن رد هر گونه شائبه اخلاقی خبر داده از مسوو لان نيروی انتظامی خواسته تا برای رفع مشکل پيش آمده برای اين کافه اقدام کنند .


اين کافه شنبه گذشته از سوی اداره اماکن پلمپ شده بود، اما بيست و چهار ساعت بعد و به طور موقت فک پلمپ شده است .


XS
SM
MD
LG