لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۵:۰۴

دستگیری به خاطر«زندگی عجیب و غریب»


پلیس آلمان یک نفر را به دلیل زندگی عجیب دستگیر کرده است.
پلیس آلمان یک نفر را به دلیل زندگی عجیب دستگیر کرده است.

پلیس آلمان یک مرد ۴۲ ساله را به این خاطر دستگیر کرد که زندگی عجیب و غریب دارد و در جنگل زندگی می کند و روابط او مشکوک است.


به گزارش آسوشیتد پرس، این مرد از بومی های نیویورک است و در نزدیکی برلین، پایتخت آلمان زندگی می کند و با اتهام دست داشتن در فروش مواد مخدر و ماری جوانا دستگیر شده است.


وکیل این فرد دستگیر شده به خبرنگار آسوشیتد پرس گفت پلیس از زندگی مشکوک این مرد احساس ناامنی کرده و زندگی عجیب وغریب او را خطرناک اعلام کرده است.


این مرد که هم وکیل وی و هم پلیس حاضر نشدند هویت او را افشا کنند، پس از خبر یک تماس گیرنده با مرکز پلیس دستگیر شده است. شخص تماس گیرنده اعلام کرده در حومه برلین، از کنار خانه ای مخروبه گذشته که در باغچه آن، ماری جوانا کاشته شده است.


پلیس پس از بازرسی از خانه این مرد، ۱۵۰ گرم ماری جوانا پیدا کرده و ظروفی هم دیده شده که شخص دستگیر شده گفته برای استفاده شخصی از مواد مخدر از آنها استفاده می کرده است.


شخص دستگیر شده اعلام کرده بیشتر در چادر زندگی می کند و خواهان حضور و زندگی در شهر نیست و علاقه ای هم ندارد که در خانه ای ثابت زندگی کند.

هنوز مشخص نیست که آیا پلیس اتهام های دیگری هم می تواند علیه این مرد اعلام کند، اما مقامات پلیس در حال حاضر زندگی مشکوک و مخفی در جنگل را مهم ترین اتهام وی عنوان کرده اند.


شخص دستگیر شده اعلام کرده که بیشتر در چادر زندگی می کند و خواهان حضور و زندگی در شهر نیست و علاقه ای هم ندارد که در خانه ای ثابت زندگی کند.


فرد دستگیر شده، در سال ۲۰۰۰ برای گردش توریستی از برانکس در آمریکا به آلمان آمده تا سرزمین مادری خود را بگردد و پس از آن تصمیم گرفته که همان جا زندگی کند اما زندگی شهری را انتخاب نکرده است.


وی از زمانی که در جنگل زندگی می کند، کارهای مختلفی انجام داده و به کشاورزان و مزارع انگور کمک می کند و مواد مورد نیاز خود را در قبال کار از کشاورزان و مزرعه داران می گیرد.


پدر این مرد، از سال ۲۰۰۰ که وی ناپدید شده، وی را در آمریکا در فهرست افراد گم شده، معرفی کرده است.


XS
SM
MD
LG