لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۹:۴۲

پرسپوليس درجام حذفی صعود کرد


تیم پرسپولیس موفق شد تیم ضعیف شهر صنعتی کاوه را شکست دهد.
تیم پرسپولیس موفق شد تیم ضعیف شهر صنعتی کاوه را شکست دهد.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران با پيروزی چهار بر دو بر تيم رده پايين شهر صنعتی کاوه، به مرحله يک هشتم پايانی جام حذفی باشگاه های ايران راه يافت .


برد پرسپوليس دربعد ازظهر دوشنبه، باعث شد تا اين تيم به همراه مدعيانی چون سايپا و سپاهان به مرحله ۱۶ تيمی صعود کند. مسابقه های تيم های استقلال و پاس به دليل شرايط نا مناسب هوا، به روزی ديگر موکول شد .


در هوای سرد يک روز غير تعطيل و مسابقه ای که در يک سوی آن پرسپوليس بود، تنها حدود ۵۰۰ تماشاگر به ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران آمدند. نيمی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، هواداران تيم کاوه بودند که با سه دستگاه اتوبوس به ورزشگاه آمده بودند تا برای نخستين بار يکی از پرطرفدارترين تيم های آسيايی را با فضای موافق برای حريف ناشناس، تجربه کند .


نيمه نخست با تک گل احسان خرسندی در دقيقه۱۲، به سود پرسپوليس تمام شد .


در نيمه دوم با گل های صلاح حسن، بازيکن عراقی و گل دوم احسان خرسندی ( به ترتيب در دقيقه های ۶۹ و ۷۳ ) پرسپوليس سه بر صفر پيش افتاد .


گل خرسندی به دنبال ارسال توپ از سوی مهرزاد معدنچی و با يک ضربه سر به ثمر رسيد .


يک دقيقه بعد ادموند اختر بازيکن ۱۳ سال پيش تيم استقلال وتيم ملی فوتبال ايران، يکی از گل ها را پاسخ داد. در دقيقه ۷۶ کاوه با خطای هند مدافعش يک ضربه پنالتی نصيب پرسپوليس کرد تا معدنچی از آن گل چهارم را بسازد .


در واپسين لحظه ای های اين بازی حسين شهبازی با زدن گل دوم کاوه، فاصله شکست را کم کرد .


مهدی واعظی پس از پايان دوران محروميت شش ماهه (به دليل آزمايش مثبت دوپينگ)، برای نخستين بار درون دروازه پرسپوليس ايستاد.


با اين که پيش از بازی عنوان شده بود سرخپوشان با ياران ذخيره بازی می کنند، ولی با حضورياران اصلی از جمله عليرضا واحدی نيکبخت، پژمان نوری، شيث رضايی، ابراهيم اسدی و حسين بادامکی، مصطفی دنيزلی، سرمربی تيم نمايی از تيم اصلی پرسپوليس را برای مسابقه هفته چهاردهم ليگ برتر را آزمايش کرد .


XS
SM
MD
LG