لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۲:۳۸

صدای شما؛ انتخابات رياست جمهوری آمريکا و ایران


در برنامه اين هفته صدای شما صدای فردا، نخست صدای تعدادی از شنوندگان «راديو فردا» را می شنويم. تازه ترين پيامک ها و ايميل ها را مرور می کنيم و به سئولات شنوندگان و کاربران وب سايت «راديو فردا» پاسخ می دهيم.


در بحث آزاد برنامه امروز، سه شنونده از ايران حضور دارند، موضوع بحث آزاد تاثير انتخابات رياست جمهوری آمريکا در مناسبات ايران و آمريکا است.


سوال برنامه شما چه فکر می کنيد، اختصاص داشت به اينکه، سناتور اوباما يا جان مک کين انتخاب کداميک در روابط تهران – واشينگتن تاثير گذار خواهند بود؟


مهدی، سجاد و منوچهر، سه شنونده راديو فردا از ايران در اين بحث آزاد شرکت دارند.


مهدی می گويد: «هريک از نامزدهای انتخاباتی آمريکا، اگر پيروز شوند در روابط ايران و آمريکا تاثير خواهند داشت.» مهدی همچنين تاکيد می کند که بايد به انتخابات رياست جمهوری در ايران نيز توجه داشت چرا که رييس جمهوری آينده ايران بايد در مقابل رييس جمهوری آينده آمريکا قرار گيرد.


سجاد می گويد: «اگر بارک اوباما انتخاب شود، سياست مسالمت آميزی درقبال جمهوی اسلامی ايران اتخاذ خواهد کرد.»


اما منوچهر می گويد: «مناسبات ايران و آمريکا بستگی به مناسبات هر دو کشور دارد.»


او می گويد: «محمود احمدی نژاد، رييس جمهوری ايران، با نوشتن نامه خطاب به جرج بوش، تلاش کرد مقدمات آغاز تماس با دولت آمريکا را فراهم کند اما تلاش رييس جمهوری ايران از سوی آمريکا ناديده گرفته شد.»


او همچنين می افزايد: «برخی از محافل سياسی جمهوری اسلامی موافق ابتکار های احمدی نژاد نيستند و عملا به او اجازه ندادند در گسترش مناسبات با آمريکا اقدامی به عمل آورد.»


سوال اين هفته شما چه فکر می کنيد، به مدرک تحصيلی علی کردان، وزير کشور جديد ايران اختصاص دارد.


وزير علوم، تحقيقات و فناوری ايران اعلام کرده است که مدرک تحصيلی علی کردان فاقد ارزش علمی است. به نظر شما آقای کردان می تواند وزير کشور بماند؟


برای پاسخ دادن به سوال برنامه شما چه فکر می کنيد، با شماره تلفن ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۲۱۲ تماس بگيريد.


همچنين برای تماس با برنامه صدا شما، صدای فردا می توانيد روی پيامگير راديو فردا پيام بگذاريد، برای ما اس ام اس بفرستيد يا به ما ايميل بزنيد.


شماره تلفن پيامگير راديو فردا: ۰۰۴۲۰۲۲۱۱۲۴۱۱۳
شماره اس ام اس راديو فردا: ۰۰۴۲۰۶۰۳۸۷۴۱۵۰
آدرس ايميل ما: : info@radiofarda.com


XS
SM
MD
LG