لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۰۵

آخرین نتایج جام فوتبال سراسری خليج فارس


سايپا پس از شکست درزمين برق شيراز و کسب نخستين ناکامی، در يازدهمين هفته بر تيم پيکان تهران دو بر يک پيروز شد.
سايپا پس از شکست درزمين برق شيراز و کسب نخستين ناکامی، در يازدهمين هفته بر تيم پيکان تهران دو بر يک پيروز شد.

تيم فوتبال سايپا، به مربيگری و کاپيتانی علی دايی به يک پيروزی ديگر رسید تا به دور از هياهوی همیشگی دو تيم پر هوا دار استقلال و پرسپوليس، به پيشتازی در فوتبال سراسری دسته برتر ايران، جام خليج فارس، ادامه دهد.


سايپا پس از شکست درزمين برق شيراز و کسب نخستين ناکامی، در يازدهمين هفته بر تيم پيکان تهران دو بر يک پيروز شد.


در ورزشگاه کرج، محسن خليلی در دقيقه ۴۷ به سايپا برتری داد. در دقيقه ۴۴ امير حسين اصلانيان، مهاجم سابق تيم پرسپوليس نتيجه را يک بر يک کرد اما داريوش يزدانی، ملی پوش پيشين تيم ملی و باشگاه استقلال، گل پيروزی تيم پيشتاز را به ثمررساند تا او نيز در شرايطی که با سن کناره گيری هنوز فاصله دارد، بازگشتی به دوران اوج را نشان دهد.



سايپا همچنان استقلال تهران را رقیب خود با تفاضل گل کمتردر صدرجدول می بيند

دو پرتاب عليزاده، دو گل ميثم بائو


تيم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی مسابقه يک بر صفر باخته را با دو پرتاب بلند عليزاده و دو ضربه ميثم بائو دو بر يک ازسپاهان برد تا ۲۴ امتيازی شود. اين مسابقه هم ب دون حاشيه نبود و تماشاگران استقلالی، به ويژه پيش ازگل ديرهنگام دوم، عليه داوروصمد مرفاوی، سرمربی تيم استقلال ، شعاردادند.


در اين مسابقه سنگين،که بين دوتيم قهرمان فصل پيش (دوره ای و حذفی) انجام شد، تيم اصفهانی سپاهان با گل دقيقه ۱۷جواد ماهری از استقلال پيش افتاد، امابا دريافت دو گل در دقايق ۳۸ و ۹۱ مغلوب تيم تهرانی شد.


مسعود مرادی، داور مسابقه با دادن کارتهای زرد و قرمز، بازيکنان هر دو تيم را جريمه کرد. اميرحسين صادقی، مدافع ملی پوش استقلال، به دليل خطای خطرناک روی دروازهبان سپاهان، با دريافت کارت قرمز اخراج و در هنگام بيرون رفتن از زمين با يکی از مردان سپاهان برای لحظه ای درگيرشد.


استقلال در حالی که ده نفری شده بود ،در سايه يک پرتاب اوت بلند ديگرازسوی علی زاده به گل پيروزی بخش رسيد. لوکا بوناچيچ، سرمربی تيم سپاهان با شاکی بودن اين شکل گلزنی ،در پايان، بازی استقلال را به ر ا گبی توصيف کرد و مرفاوی نيز با بيان اين که پرتاب اوت هم جزيی از بازی است، حرف سرمربی حريف را خنده دار دانست و برای فوتبال ايران با چنين مربيان خارجی اظهار تاسف کرد.


مرادی دراين مسابقه عقيلی و افکاری از سپاهان وفرزاد مجيدی و علی انصاريان ازاستقلال را با کارتهای زرد جريمه کرد.


دروازه های اهواز بسته بود


پرسپوليس در اهواز به ديدار تيم فولاد اهواز، قعر نشين جدول رده بندی ، رفت تا اگر طلسم پيروزی را بعد از برد از استقلال نمی شکند ، رکورد تساوی اش را در اين فصل به شش برساند. تلاش دو تيم بعد از ۹۰ دقيقه گلی به همراه نداشت.


فولاد به مربيگری محمد مايلی کهن، بازيکن سالهای دور پرسپوليس، در برابر ياران امروز مصطفی دنيزلی، در مسابقه ای بدون گل همچنان در قعر جدول با مشکل راهيابی به دروازه حريفان بود. مايلی کهن که به خاطرفولاد از مربيگری تيم ملی بعد از جام جهانی صرف نظر کرد، حالا از مسوولان تيمش خواهان همان فرصتی است، که به مربيان خارجی می دهند.


پاس برد، جلالی رفت


تيم فوتبال پاس تهران در ورزشگاه اختصاصی خود در حالی تيم استقلال اهواز را يک بر صفر شکست داد که در پايان مجيد جلالی، سر مربی اين تيم خداحافظی کرد وجاي خود را به همايون شاهرخی داد. مسوولان باشگاه پاس اعلام کردند کناره گيری جلالی به در خواست خود او بوده است.


مسولان باشگاه پاس اعلام کردند کناره گیری جلالی به درخواست خود او بوده است


تک گل تيم پاس در این بازی را کريمی، بازيکن فصل پيش تراکتور سازی در دقيقه ۸۰ به ثمر رساند.


دیگر نتیجه ها


در اصفهان تيم ذوب آهن دو برصفر تيم ملوان را شکست داد. علی طهماسبی در دقيقه ۲۰ و اسماعيل فولادی در دقيقه ۷۵ دروازه تيم شمالی را در يک بازی يک طرفه گشودند.


دو تيم صبا باتری و راه آهن تهران در ورزشگاه صبا شهر يک بر يک مساوی کردند که دومين تساوی راه آهن قعر نشين در دوهفته اخير بود. آلن الدويچ صرب در دقيقه ۷۰ به صبا برتری داد، اما هادی اصغری در دقيقه ۸۱ گل تساوی بخش را برای راه آهن زد.


تيم فجر سپاسی شيراز بعد تساوی دو بر دو با تيم پرسپوليس، اين هفته مهمان خود ابومسلم مشهد را با گلهای بهمن طهماسبی، مهاجم پيشين شموشک واستقلال تهران، دو بر صفر شکست داد و در دقيقه های ۸ و ۶۲ برای ياران حسين پيروانی گل زد . طهماسبی هفته پيش نيز در مسابقه با پرسپوليس يک گل زد و يک پنالتی گرفت تا نقش کارسازی برای تيم شيرازی داشته باشد.


تيم مس کرمان در خانه اش بار ديگر تيمی قدر نشان داد و تيم برق شيراز را به رهبری بيژن ذوالفقارنسب، دو بر يک مغلوب کرد. صابر ميرقربانی در دقيقه ۷۵ و ابراهيم تقی پور در دقيقه ۷۸ برای شاگردان نادر دست نشان گل زدند. فرهاد محمدی دردقيقه ۸۲ يک گل از نقطه پنالتی برای برق زد.


XS
SM
MD
LG