لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۸:۰۸

سفر تیم ملی فوتبال زنان ایران به برلین لغو شد


تیم ملی فوتبال زنان ایران
تیم ملی فوتبال زنان ایران

سفر تیم ملی فوتبال زنان ایران به برلین، یک روز قبل از پرواز لغو شد. قرار بود ملی پوشان ایران، روز جمعه، یازدهم خرداد، اول ژوئن، با تیم بی اس وی درسم اشپور بازی کنند، اما در در فاصله دو روز مانده به انجام این بازی، شهرزاد مظفر، سرمربی تیم فوتبال زنان ایران خبر از لغو این سفر می دهد.


به گفته خانم مظفر، مسئولان دلیل عقب افتادن برنامه سفر ملی پوشان را عنوان نکرده اند. اما نیلوفر اردلان، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان می گوید که به آنها اعلام شده که این بازی با یک هفته تاخیر انجام می شود.


خبر لغو سفر تیم ملی فوتبال زنان ایران در حالی عنوان می شود که به گفته یکی از مسئولان تیم میزبان، آنها چهار ماه است که برای برگزاری این بازی تلاش کرده اند.


این فرد که نخواست اسمی از او برده شود، در گفت و گویی به رادیو فردا گفت:« باور نمی کنم که ایران نیاید، ما هنوز هم طبق برنامه منتظر آنها هستیم. اگر آنها تصمیم داشتند که سفر را عقب بیندازند باید به ما اطلاع می دادند.»



بازی تیم ملی زنان ایران با تیم زنان برلین در تهران

بازی برگشت تیم بی اس وی درسم اشپور در برابر تیم ملی فوتبال ایران، براساس برنامه بايد در ساعت 18:30 روز جمعه در ورزشگاه «کاتزباخ اشتدیون» کرویزبرگ برلين انجام شود.


برای این دیدار، به گفته این مقام مسول، دو هزار بلیت فروخته شده، ضمن اینکه برای 150 خبرنگار و عکاس هم جهت پوشش خبری این مسابقه دوستانه، کارت صادر شده است.


یانا شیفر، خبرنگار تلویزیون «دویچوله» در برلین در گفت و گویی با رادیو فردا می گوید که خبر لغو این دیدار را سفارت ایران در برلین هم تایید کرده است.


به گفته خانم شیفر، مسئولان سفارت ایران، «مشکلات فنی» را دلیل نیامدن تیم ایران عنوان کرده اند.


دیدار اول تیم های ملی ایران و تیم درسم اشپور، هشتم اردیبهشت ماه سال 85 ورزشگاه آرارات انجام شد.


در آن دیدار که هر دو تیم با حجاب بازی کردند، مسئولان ورزش ایران به هیچ مردی، اجازه دیدن این بازی را ندادند.


این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. گل های تیم ایران را کتایون خسرویار از روی نقطه پنالتی و نیلوفراردلان به ثمر رساندند. داوران آن بازی، دو گل دیگر تیم ایران را نيز آفساید تشخیص داده و مردود اعلام کردند.


کلیه اطلاعات مربوط به این بازی درتدارک دیده با آن آدرس در دسترس است:


XS
SM
MD
LG