لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۰۹:۴۳

برد بایرن مونیخ در برابر سائوپولوی برزیل


تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار مقابل سائوپولو از باخت، برد شیرین ساخت.
تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار مقابل سائوپولو از باخت، برد شیرین ساخت.

ميرسلاو کلوزه، یار جديد بايرن مونيخ و هاميت التين تاپ با دو گلی که در نيمه دوم برای تيم محبوب باواريا زدند، آلمان ها را از يک شکست حتمی نجات دادند.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، بايرن که به همراه سائوپولو از برزيل، تيم ملی چين، هنگ کنگ و تيم ستارگان جهان در تورنمنتی دوستانه در هنگ کنگ به سر می برد، در ديدار با نماينده برزيل توانست با نمايش بی نظير ميرسلاو کلوزه از باخت، برد بسازد.


با اينکه بايرن از همان شروع، نبض بازی را در دست داشتند اما در دو دقيقه طوفانی تحت فشار قرار گرفت. وقتی اوليور کان در همان دقايق ابتدايی بازی توانست ضربه کاشته مارسل را دفع کند اما اين بازيکن جوان، چند دقيقه بعد، يعنی در دقيقه ۱۹، با فرار به محوطه جريمه، صاحب توپ شد و با ضربه ای استثنايی با پای چپ، توپ را به تور دروازه آلمان ها دوخت.


بازی با همه افت و خيزی که داشت در نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد. بايرن که در نيمه دوم هر چه زد به در بسته خورد، در دقيقه ۶۰ موفق به جبران گل خورده شد.


زننده اين گل، ميرسلاو کلوزه، بازيکن جوانی بود که بايرن به تازگی با او قرارداد امضا کرده است. او در دقيقه ۶۰ توپی که از روی نقطه کرنر برايش فرستاده شده بود را تبديل به گل مساوی کرد. از اين لحظه به بعد بازی جان تازه ای گرفته بود.


درست در دقايق آخر بازی بود که هايمت التين تاپ، موفق شد که گل برتری بايرن مونيخ را به برزيلی ها تحميل کند.


سوت پايان بازی که زده شد، سائوپولو، در حسرت دو بخت مسلم گلی ماند که با بی دقتی از دست داده بود.


در ديگر ديدار انجام شده تيم ملی چين، موفق شد با حساب ۲ بر صفر، تيم ستارگان با تجربه جهان را شکست دهد.


ژاو ژوری در دقيقه ۴۱ و سائو جيا يی در دقيقه ۵۲، شادی آفرينان اردوی چين بودند که خود را برای شرکت در رقابت های جام ملت های آسيا آماده می کند.


XS
SM
MD
LG