لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۵۷

وداع پرسپوليس با کورس قهرمانی


پرسپوليس در يک ديدار پرگل با حساب ۴ بر ۳ مغلوب حريف تهرانی خود شد.
پرسپوليس در يک ديدار پرگل با حساب ۴ بر ۳ مغلوب حريف تهرانی خود شد.

شکست دور از انتظار تیم پرسپوليس با حساب ۴ بر ۳ در برابر تيم پيکان، قرمز پوشان پايتخت را عملا از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دور کرد.


تيم فوتبال پرسپوليس عصر يکشنبه، ششم اسفندماه؛ در يک ديدار پرگل با حساب ۴ بر ۳ مغلوب حريف تهرانی خود شد.


اين شکست بيش از آنکه سايپا واستفلال را شاد کند برای مدعيان قرمز پوش تهرانی گران تمام شد چرا که آنها رسما از رقابت برای قهرمانی دور شدند.


اولين گل اين ديدار را ميثم خسروی در دقيقه ۱۳ برای پيکان به ثمر رساند و بعد از آن محسن بياتی نيا در دقيقه ۲۵ با استفاده از اشتباه مدافعان و دروازه بان پرسپوليس اختلاف را به دو گل رساند.


کار برای شاگردان دنيزلی وفتی سخت تر شد که ايمان حيدری در دقيقه ۴۸ سومين گل بازی را به سود پيکان وارد دروازه فرشيد کريمی کرد.


روند بازی تهاجمی پيکان در نيمه دوم هم ادامه داشت و اين تيم که پراشتها نشان می داد در دقيقه ۵۵ با ضربه محمدرضا طهماسبی از روی نقطه پنالتی چهارمين گل پيکان را دارد دروازه پرسپوليس کرد.


بعد ازاين گل، پيکان به لاک دفاعی رفت و مردان دنيزلی اين فرصت را پيدا کردند که در نيمه حريف صاحب موقعيت شوند.


قرمز پوشان پرسپوليس که شکست در برابر پيکان را باور نمی کردند بعد از ۵۹ دقيقه، توانستند اولين گل را از روی نقطه پنالتی جبران کنند.




در اين زمان مهرزاد معدنچی توانست گل اول پرسپوليس را به نام خود بنويسد.

فراز فاطمی که در نيمه دوم جانشين زياد شابو شده بود در دقيقه ۸۳ دومين گل پرسپوليس را به ثمر رساند و در اولين دقيقه از وقت های تلف شده کريم باقری با ضربه ای سنگين اختلاف را به يک گل کاهش داد اما فرصت برای گل های ديگر نبود و پرسپوليس بازی را به حريف خود واگذار کرد.


با اين شکست پرسپوليس با ۳۱ امتياز همچنان در رده پنجم جدول رده بندی باقی ماند و با توجه به اختلاف زياد با صدرنشينان، از کورس قهرمانی خارج شد.


XS
SM
MD
LG