لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۱:۵۳

پیروزی استقلال تهران و استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا


استقلال خوزستان که در دیدار نخست مقابل الفتح عربستان به برتری رسیده بود، این بار هم پیروز از میدان خارج شد.
استقلال خوزستان که در دیدار نخست مقابل الفتح عربستان به برتری رسیده بود، این بار هم پیروز از میدان خارج شد.

از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های استقلال تهران و خوزستان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

استقلال در ورزشگاه سلطان قابوس مقابل التعاون عربستان قرار گرفت و با سه گل به برتری رسید.

این نتیجه باعث شد هر چهار تیم این گروه با یک پیروزی و یک شکست، سه امتیازی شوند.

کاوه رضایی در نخستین دقیقه از بازی، تیمش را پیش انداخت. محسن کریمی و لئاندرو پادووانی نیز دو گل دیگر به ثمر رساندند تا پیروزی سه بر صفر نصیب آبی پوشان تهران شود.

در ترکیب استقلال مهدی رحمتی، پادووانی، رابسون جانواریو، خسروحیدری (علی قربانی) میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصاری (فرشید اسماعیلی) محسن کریمی (بهنام برزای) و وریا غفوری به میدان رفتند.

در دیگر بازی این گروه، لکوموتیو تاشکند با دو گل بر الاهلی امارات چیره شد. لکوموتیو حریف استقلال در بازی بعدی است. رقابتی که در ورزشگاه آزادی به انجام خواهد رسید.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در پایان بازی گفت: «تمرکزمان روی این بود که گل نخوریم و وقتی به گل رسیدیم، می‌دانستیم بازیکن شماره ۱۹ آنها خطرناک است و سعی کردیم او را از جریان بازی خارج کنیم. با وجود اینکه ۳ بر صفر بردیم، خیلی سخت این نتیجه به دست آمد.»

استقلال خوزستان دیگر نماینده فوتبال ایران که در دیدار نخست مقابل الفتح عربستان به برتری رسیده بود، این بار هم پیروز از میدان خارج شد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر توانست الجزیره صدرنشین لیگ امارات را در خانه خودش یک بر صفر مغلوب کند.

آلویس نانگ در دومین دقیقه، زننده تک گل بازی بود تا استقلال خوزستان با شش امتیاز صدرنشین شود.

لخویا از قطر و الفتح عربستان به تساوی دو بر دو رسیدند تا لخویا که حریف بعدی استقلال خورستان است و باید در اهواز به میدان برود، با چهار امتیاز در رده دوم بایستد.

برای استقلال خوزستان وحید شیخ‌ویسی، محمد طیبی، ابوالفضل علایی، دانیال ماهینی، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، مهدی مومنی (سلمان بحرانی) علی‌اصغر عاشوری، حسن بیت سعید، آلویس نانگ و آرش افشین (عقیل کعبی) به میدان رفتند.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی گفت: «دو بازیکن خوب حریف نیمکت نشین بودند و شاید ما را دست کم گرفته بودند. شش امتیاز داریم اما تضمینی برای صعود ما نیست.»

سه‌شنبه در ادامه بازی‌ها ذوب آهن اصفهان در مسقط مقابل الاهلی عربستان قرار می‌گیرد و پرسپولیس در امارات به مصاف الوحده خواهد رفت.

XS
SM
MD
LG