لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۱۰

پایان شمارش آرا؛ پیروزی قاطع روحانی

ستاد انتخابات کشور، همچنان در حال اعلام گام به گام نتایج انتخابات است و بر اساس نتایج اعلام شده، حسن روحانی همچنان با اختلافی قابل توجه پیشتاز است. رادیو فردا می‌کوشد، به طور لحظه به لحظه شما را در جریان اعلام نتایج آرا بگذارد.

۱۰:۳۳ ۲۴.۳.۱۳۹۲
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران از ساعات اولیه صبح جمعه در ۶۰ هزار شعبه اخذ رأی، در حال برگزاری است. همزمان مردم در شهرهای مختلف ایران برای انتخابات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز پای صندوق‌های رأی می‌روند.
۱۰:۳۸ ۲۴.۳.۱۳۹۲
رهبر جمهوری اسلامی، آیت‌الله علی خامنه‌ای از نخستین چهره‌هایی بود که در نخستین ساعات اخذ رأی، رأی خود را به صندوق ریخت. آیت‌الله خامنه‌ای پس از شرکت در انتخابات تأکید کرد که حتی خانواده‌اش از رأی او آگاه نیستند و از مردم خواست که زودتر پای صندوق‌ها حاضر شوند.
۱۰:۴۱ ۲۴.۳.۱۳۹۲
رهبر جمهوری اسلامی، همچنین خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات تأکید کرد که رأی مردم، «امانت و حق‌الناس» است و باید در این زمینه «دقت زیادی به خرج داده شود».
۱۰:۴۸ ۲۴.۳.۱۳۹۲
برخی از چهره‌های سیاسی از جمله اکبر هاشمی رفسنجانی، علی‌اکبر ناطق نوری، برخی از وزیران کابینه و نیز شماری از چهره‌های مذهبی در قم، از چهره‌هایی هستند که در نخستین ساعات صبح جمعه در انتخابات شرکت کرده‌اند.
۱۰:۵۱ ۲۴.۳.۱۳۹۲
آقای هاشمی رفسنجانی که صلاحیتش برای نامزدی در این انتخابات، مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت، هنگتم انداختن رأی خود به صندوق ابراز امیدواری کرده با برگزاری انتخابات، «سرنوشت خوبی برای کشور، انقلاب و نظام رقم بخورد» و انتخابات به «انسجام ملی» بیانجامد.
۱۰:۵۴ ۲۴.۳.۱۳۹۲
علی‌اکبر ناطق نوری، رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و از چهره‌هایی که گفته می‌شود از نامزدی حسن روحانی و ائتلاف میان وی و محمدرضا عارف حمایت کرده، پس از رأی دادن در انتخابات روز جمعه، پیش‌بینی کرده است که انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در دور نخست به نتیجه برسد و به دور دوم کشیده نشود.
۱۱:۰۲ ۲۴.۳.۱۳۹۲
آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، از دیگر چهره‌هایی است که در نخستین ساعات رأی‌گیری به پای صندوق‌های رأی رفته است. دبیر شورای نگهبان تأکید کرده که اعلام پیروزی توسط نامزدها «پیش از اعلام قطعی» نتایج آرا، «خیانت به مردم» است و پیش‌بینی کرده که در این دوره آرا در سراسر کشور پخش شده و انتخابات به دور دوم کشیده شود.
۱۱:۱۶ ۲۴.۳.۱۳۹۲
آن طور که خبرگزاری‌ها در ایران گزارش کرده‌اند، علاوه بر حسن روحانی، محمد غرضی، محمدباقر قالیباف و علی‌اکبر ولایتی، نامزدهایی بوده‌اند که در ساعات اولیه روز جمعه رأی خود را به صندوق ریخته‌اند.
۱۱:۲۳ ۲۴.۳.۱۳۹۲
به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی، دیگر نامزد انتخابات نیز در روستای منجیل‌آباد رباط‌ کریم رای خود را به صندوق انداخت.
۱۱:۲۸ ۲۴.۳.۱۳۹۲
حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات می‌گوید کنترل فضای کشور پس از انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و تأکید کرده است: «با توجه به اقدامات و تدابیر صورت گرفته، این دوره از انتخابات در امنیت کامل برگزار می‌شود.»

بیشتر

XS
SM
MD
LG