لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۴:۲۹

سیاست داخلی و خارجی؛ موضوع داغ‌ترین مناظره نامزدهای هشت‌گانه

سومین مناظره هشت نامزد تأیید صلاحیت‌شده برای انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد ۹۲، روز جمعه ۱۷ خرداد با محوریت سیاست داخلی و خارجی برگزار شد و رادیو فردا در زمان برگزاری این مناظره مهم‌ترین محورهای آن را به طور همزمان پوشش داد.

۱۶:۰۹ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محمدرضا عارف: بهتر بود مناظره قبلی به صورتی بود که مردم می‌توانستند برنامه‌های نامزدها را با هم مقایسه کنند... اگر جهت‌گیری مناظره جوری باشد که مردم بتوانند کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، بهتر است... به کاندیداها وقت بدهید خودشان و عملکردشان را معرفی کنند.
۱۶:۱۰ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محمد غرضی: پیشنهاد می‌کنم یک مناظره دیگر نیز داشته باشیم.
۱۶:۱۰ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محسن رضایی به عنوان نخستین نامزد پشت تریبون قرار گرفت.
۱۶:۱۵ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محسن رضایی: مردم ایران از نزاع‌های سیاسی خسته‌ شده‌اند... مدیریت جناحی دیگر جوابگو نیست... سیاست خارجی و داخلی خود را از طریق تشکیل یک دولت فراگیر دنبال می‌کنیم و به دنبال تحقق حقوق مردم خواهیم بود... روابط خود را با کشورهای منطقه بهتر می‌کنیم... دولتمردانی را بر سر کار خواهیم آورد که قبل از این‌ که به فکر جناح باشند، به فکر مردم خواهند بود... از همه افراد توانمند در تمام جناح‌ها استفاده خواهیم کرد... در دولت ما منازعات سیاسی پایان خواهد یافت و آزادی‌های سیاسی برپا خواهد شد.
۱۶:۱۵ ۱۷.۳.۱۳۹۲
ولایتی: سیاست محسن رضایی برای حل مسئله هسته‌ای ایران چیست؟
۱۶:۱۷ ۱۷.۳.۱۳۹۲
حسن روحانی: باید از مدیران دلسوز و افرادی را که منزوی شده‌اند به عرصه سیاست باز گردانیم... ما نه تنها افراد غیر همفکر را کنار زده‌ایم، افراد دلسوز و معتقد به نظام را نیز از دست داده‌ایم... افراد باید بر اساس ضابطه و نه رابطه زمام امور را در دست بگیرند.
۱۶:۱۷ ۱۷.۳.۱۳۹۲
غلامعلی حداد عادل: آقای رضایی در مورد سیاست خارجی، روش خود را توضیح بدهد.
۱۶:۱۸ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محمدباقر قالیباف: به سمت وحدت رفتن اساس کار است، اما طبق تجربه به ویژه در عرصه سیاست داخلی، دولت‌ها عملا خلاف این عمل کرده‌اند و دولت‌ها رفتار سیاسی و جناحی را در پیش گرفته‌اند. این مسئله را چگونه حل خواهید کرد؟
۱۶:۲۰ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محمدرضا عارف: به تازگی افرادی که در بازار شعار «درود بر عارف، سلام بر خاتمی» سر داده بودند، بازداشت شده بودند که با تلاش من آزاد شدند... راهکار شما برای حل این دست مسائل و گسترش آزادی مشروط بر قانونی اساسی چیست؟
۱۶:۲۲ ۱۷.۳.۱۳۹۲
محمد غرضی: سیاست داخلی مبنی بر جلب رضایت عامه است. آیا جلب رضایت عامه از طریق کانال‌های تعریف شده انجام می‌شود یا کانال‌های جدیدی را معرفی می‌کنید؟... در مورد سیاست خارجی، آیا مشکلات داخلی کشور و عدم وجود یک تناسب بین استعدادهای داخلی، به شما اجازه می‌دهد که در سیاست خارجی روشی را انتخاب کنید که به حل مسئله کمک کند؟... در داخل کشور مسائلی چون بیکاری، تورم، اعتیاد و گرفتاری‌های وسیع سیستمی و دولتی وجود دارد. شما با این موقعیت چگونه مواجه خواهید شد؟

بیشتر

XS
SM
MD
LG