لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۰۱:۴۴

لحظه به لحظه با نخستین روز کشتی فرنگی قهرمانی جهان

رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان وارد پنجمین روز خود شده و در این روز با آغاز مسابقات کشتی فرنگی، از تیم ایران محمد فقیری به روی تشک خواهد رفت. رادیوفردا می‌کوشد تا مهم‌ترین رخدادهای این دوره از رقابت‌ها را از بوداپست پوشش دهد. همراه این گزارش لحظه به لحظه از وب سایت رادیو فردا باشید.

۱۵:۴۸ ۳۰.۶.۱۳۹۲
فینال رقابت‌های کشتی آزاد دسته ۶۷ کیلوگرم زنان در بوداپست
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:19 0:00
در مسابقه پایانی رقابت‌های کشتی آزاد دسته ۶۷ کیلوگرم زنان در بوداپست، استیسی آناکا از کانادا با ضربه فنی مغلوب حریف لوکراینی خود آلینا استادنیک شد. این مسابقه شامگاه جمعه برگزار شد.
۲۳:۲۸ ۲۹.۶.۱۳۹۲
فینال 55 کیلوگرم کشتی فرنگی، آخرین کشتی امشب بود که بین نمایندگان کره شمالی و کره جنوبی برگزار شد. هر دو کشتی‌گیر سابقه شکست مقابل حمید سوریان را دارند. این مبارزه با برتری یون وون چول از کره شمالی به پایان رسید تا روی سکوی شماره یک جهان بایستد.
مدال‌های برنز این وزن به رومن آمویان از ارمنستان و پیتر مودوش از مجارستان رسید.
۲۲:۵۷ ۲۹.۶.۱۳۹۲
پیتر مودش از مجارستان که امروز بر محمد فقیری غلبه کرده بود، با برتری مقابل ایوان تاتارینوف از روسیه، یکی از مدال‌های برنز این وزن را نصیب خود کرد. مودوش در المپیک لندن مغلوب حمید سوریان شده بود.
۲۲:۵۵ ۲۹.۶.۱۳۹۲
محمد نوربخش روز شنبه در 60 کیلوگرم به مصاف نماینده مولداوی خواهد رفت و در صورت پیروزی، با برنده رقابت گرجستان و ژاپن رویارو خواهد شد. رقبای اهل کوبا، روسیه، ازبکستان و اوکراین نیز با او همگروه هستند.
در 84 کیلو، طالب نعمت‌پور به مصاف خوزه برازون از ونزوئلا خواهد رفت. در 96 کیلو هم مهدی علیاری با آرتور الکسانیان از ارمنستان روبرو خواهد شد.
۲۲:۴۵ ۲۹.۶.۱۳۹۲
آلینا استادنیک از اوکراین در 67 کیلو و فنگ لیو ژانگ از چین در 72 کیلو، نشان‌های زرین روز پایانی کشتی زنان را نصیب خود کردند. ژانگ در فینال در حالی توانست ناتالیا وروبیه‌وا قهرمان المپیک لندن از روسیه را ضربه فنی کند که 5-0 از او عقب بود. نمایندگان آمریکا و مغولستان در 72 کیلو برنز گرفتند.
در 67 کیلو هم پس از نماینده اوکراین، استیسی آناکا از کانادا دوم شد. نمایندگان ژاپن و مغولستان هم روی سکوی سوم ایستادند.
۲۱:۵۲ ۲۹.۶.۱۳۹۲
گفت‌وگوی اختصاصی؛ تحلیل سوریان درباره شکست فقیری
please wait

No media source currently available

0:00 0:09:53 0:00
۲۱:۰۹ ۲۹.۶.۱۳۹۲
جردن باروز که با برتری مقابل عزت‌الله اکبری به مقام قهرمانی 74 کیلوگرم رسید، به سایت فدراسیون کشتی آمریکا گفته است که در چهار هفته اخیر به خاطر مصدومیت پا، نتوانسته تمرین کند و صرفاً روی دوچرخه رکاب می‌زده و تمرینات بدنسازی مانند لیفت را انجام داده.
مصدومیت باروز قبل از مسابقات از حریفانش پنهان نگه داشته شده بود تا آنها متوجه نقطه ضعف قهرمان جهان و المپیک نشوند. در جریان مسابقات هم مشخص بود که باروز از نشان همیشگی در رفت و برگشت‌های هنگام هجوم، پرهیز می‌کند.
۲۰:۴۰ ۲۹.۶.۱۳۹۲
ناتالیا وروبیه‌وا از روسیه به فینال وزن آخر کشتی زنان رسید. او که قهرمان المپیک لندن است، برای کسب مدال طلای 72 کیلوگرم با فنگ لیو ژانگ از چین مبارزه خواهد کرد. ژاپنی‌ها ناکام بزرگ روز آخر مسابقات کشتی زنان بودند.
۲۰:۳۵ ۲۹.۶.۱۳۹۲
فینال 67 کیلوگرم زنان را استیسی آناکا از کانادا و آلینا استادنیک از اوکراین برگزار خواهند کرد. نمایندگان پر امید چین و ژاپن در نیمه نهایی شکست خوردند و از راهیابی به فینال بازماندند.
۲۰:۲۷ ۲۹.۶.۱۳۹۲
در غیاب حمید سوریان، فرنگی‌کاران کره شمالی و کره جنوبی به فینال 55 کیلوگرم راه یافتند. رقابتی حیثیتی که از همین حالا و ساعتی قبل از فینال، بسیاری از تماشاگران اهل کره شمالی در اطراف استادیوم فوتبال فرانس پوشکاش با پرچم کشورشان حضور دارند و آماده ورود به سالن پاپ لاسلو هستند.
سال 1985 که مجید ترکان در همین ورزشگاه به فینال رسید تا با کیم چول هان از کره شمالی مبارزه کند، نیمی از ورزشگاه در تسخیر هواداران پرشور کره شمالی بود.

بیشتر

XS
SM
MD
LG