لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تهران ۱۷:۳۱

همه صفحات مرتبط با رادیو فردا در دنیای مجازی


اگر می‌خواهید رادیو فردا را در فضای مجازی دنبال کنید، صفحات مختلفی وابسته به این رسانه در شبکه‌های مختلف اجتماعی ایجاد شده که ارتباط شما با ما را ساده‌تر می‌کند.

۱. وب‌سایت رادیو فردا تنها و تنها در آدرس اینترنتی www.radiofarda.com قابل دسترس است و بازنشر مطالب این سایت در وب‌سایت‌های دیگر، نشانه ارتباط این وب‌سایت‌ها با رادیو فردا نیست. ضمن اینکه رادیو فردا در صورت سوءاستفاده از لوگو، نشان‌ها و مطالبش، حق پیگیری حقوقی را برای خود محفوظ می‌داند.
۲. این صفحات، تنها صفحاتی هستند که رادیو فردا را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نمایندگی می‌کنند. در این جا هم استفاده از نام و نشان رادیو فردا برای بازنشر مطالب این رسانه قابل پیگیری حقوقی است:

۳. این صفحات، رادیو فردا را در شبکه اجتماعی توئیتر نمایندگی می‌کنند و صفحات دیگری که با نام یا نشان رادیو فردا فعالیت دارند، متعلق به این رسانه نیستند، و حق پیگیرد حقوقی در مورد آنها محفوظ است:

۴. صفحه‌های زیر در شبکه اجتماعی گوگل پلاس رادیو فردا را نمایندگی می‌کنند، و جعل و سوءاستفاده از نام و نشان رادیو فردا برای بازنشر مطالب این رسانه قابل پیگیری حقوقی است:

۵. رادیو فردا تنها یک حساب کاربری یوتیوب دارد که در نشانی زیر قابل دسترسی است:

۶. اگر در جستجوی رادیو فردا در آی‌تیونز هستید، تنها این آدرس ما را در آنجا نمایندگی می‌کند:

۷. در شبکه اجتماعی ساندکلاود هم رادیو فردا را تنها در یک آدرس می‌توانید پیدا کنید:

۸. تنها دو اپلیکیشن اندروید و آیفون رادیو فردا که در آدرس زیر قابل دسترسی هستند، از سوی این رسانه طراحی و ارائه شده‌اند و اپلیکیشن‌های دیگر مرتبط با رادیو فردا نیستند:

۹. رادیو فردا یک حساب کاربری اسکایپ دارد: radiofarda

۱۰. رادیو فردا هیچ وبلاگی در دامنه‌های خارج از radiofarda.com ندارد و وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های گزارشگران رادیو فردا هم تنها در صورتی فعالیت آنها در رادیو فردا را نمایندگی می‌کند که در پوشش همین دامنه ایجاد شده باشد. از این رو هیچ وبلاگ یا وب‌سایتی تحت عنوان وبلاگ سردبیران رادیو فردا یا وبلاگ گزارشگران این رسانه در خارج از دامنه radiofarda.com ثبت نشده است.

تازه‌های ایران و جهان

XS
SM
MD
LG