لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ تهران ۱۸:۳۸

روزهای انقلاب به روایت شما


در آستانه ۳۳ سومین سال انقلاب ۵۷ در ایران، انقلابی که نه تنها برای میلیون‌ها ایرانی سرنوشت‌ساز بود، بلکه پس لرزه‌های آن کشورهای دیگری را نیز در منطقه خاورمیانه و دیگر نواحی جهان تحت تأثیر قرار داد. خاطرات و شنیده‌های خود از روزهای انقلاب را با ما در میان بگذارید.

برای ما بنویسید که اکنون با گذشت ۳۳ سال از انقلاب ۵۷ ، چه بخش‌هایی از اهداف آن را تحقق یافته می‌دانید و در حوزه‌هایی معتقدید انقلاب از آرمان‌های اولیه خود فاصله گرفته است.

اگر از کسانی بوده‌اید که در منطقه محل سکونت خود به نحوی در شکل‌گیری حرکت‌های اعتراضی منجر به انقلاب دست داشته‌اید، بنویسید که پس از سه دهه مشارکت خود در این حرکت‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید.

اگر هم از نسل دومی‌ها یا نسل سومی‌ها هستید و حوادث انقلاب را تنها از زبان دیگران شنیده‌اید، بنویسید که شما در چنان شرایطی چگونه عمل می‌کردید.

در درج نظرات خود، لطفاً مقررات انتشار نظرات در رادیو فردا را در نظر داشته باشید و به طور خلاصه از به‌کار بردن الفاظ توهین‌آمیز یا دادن نسبت‌های ناروا به اشخاص، قومیت‌ها، ملت‌ها، ادیان و عقاید دیگران خودداری کنید. استفاده از چنین ادبیاتی حق عدم انتشار نظرات شما را به ما خواهد داد.

همچنین در نظر داشته باشید که نظرات شما تنها پس از تأیید ادیتور سایت منتشر خواهند شد. به همین دلیل پس از درج نظرات خود صبور باشید و از تکرار آن خودداری کنید. تکرار یک نظر خاص، بخت بیشتری برای انتشار به آن نخواهد داد.
XS
SM
MD
LG