لینک‌های قابلیت دسترسی

خبر فوری
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تهران ۱۴:۵۱

علم‌الهدی: می‌خواهند علیه رهبر اردوکشی بکنند


احمد علم الهدی
احمد علم الهدی

نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی گفت که «دشمنان» قصد ایجاد دو قطبی در ایران را دارند تا از این طریق علیه رهبر «اردوکشی انجام دهند و بحث کنسرت و فحشا رواج یابد».

به گزارش وبسایت انتخاب و تسنیم ،احمد علم الهدی روز چهارشنبه، ۱۷ آذر، در دیدار با تعدادی از دانشجویان گفت که «عناصر ضدارزشی در دانشگاه‌ها، یا مستقیم یا غیرمستقیم مزدور دشمن هستند».

وی با اشاره به تلاش «دشمن» برای به گفته او «ایجاد فتنه» و دوقطبی کردن جامعه گفت که «مدتی سوژه ایجاد دوقطبی، مسئله برجام بود» اما «مدیریت برجام از سوی رهبری طوری صورت گرفت که دشمن نتواند این بهره‌برداری را بکنند».

امام جمعه مشهد تاکید کرد که اکنون «ارزش‌های دینی به‌عنوان یک محور و سوژه برای دوقطبی کردن جامعه به دست جریان‌های آلوده سیاسی افتاده است».

وی افزود: «امروز می‌خواهند در کشور ما آزادی لذت و آزادی جنسی راه بیفتد تا یک جریان لائیک بی‌دین ایجاد کنند و در اردوکشی سیاسی از آنان استفاده کنند».

امام جمعه مشهد گفت: «از این طریق می‌خواهند بخشی از جامعه علیه رهبری و ولایت اردوکشی انجام دهند و بحث کنسرت و فحشا رواج یابد».

وی اضافه کرد: «در شهر ما ۲۰ آموزشگاه بزرگ موسیقی وجود دارد که کسی از آنان دفاع نکرده اما برنامه‌ای که مولد فحشا در جامعه است مورد حمایت این دسته قرار گرفته تا بتوانند بخشی از جامعه را از رهبری جدا کنند».

احمدعلم‌الهدی، از چهره‌های تندروی اصولگرا، بلافاصله پس از درگذشت عباس واعظ طبسی به عنوان نماینده رهبر جمهوری اسلامی در استان خراسان رضوی معرفی شد.

مخالفت او با برگزاری کنسرت در استان خراسان رضوی عملا باعث لغو کنسرت در این استان با دستور دادستان‌ها شده است.

موضوعی که یکی از دلایل کناره‌گیری علی جنتی از وزارت ارشاد اعلام شده است.

در همین حال با دستور دادستانی مشهد سخنرانی علی مطهری به مناسبت مراسم اربعین لغو و دفتر اصلاح‌طلبان این شهر هم پلمب شد.

برهم خوردن سخنرانی آقای مطهری اعتراض رئیس و ۱۵۴ نفر از نمایندگان مجلس را به دنبال داشته و حسن روحانی، رئیس‌ جمهور، نیز این اتفاق را «مایه شرمساری» خواند.

این اتفاق که پس از لغو کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی رخ می داد، در شبکه‌های اجتماعی بازتابهای زیادی یافت و کاربران شبکه های اجتماعی با به کار بردن عبارت «FreeMashad » به شوخی از این اتفاق با عنوان جدایی استان خراسان رضوی از ایران نام بردند.

آقای علم الهدی اما در بیانیه‌ای هر گونه ارتباط خود با لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد را رد کرد.

در همین حال علی مطهری روز ۱۶ آذر در واکنش به محدودیت‌هایی که دستگاه‌ها و شخصیت‌های حکومتی به طور خاص در استان خراستان رضوی اعمال می‌کنند، گفته بود که دانشجویان نباید اجازه دهند که این استان به ایالتی خودمختار تبدیل شود.

XS
SM
MD
LG